لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر توسعه هوم کیت از اپل جدا شد

مدیر توسعه هوم کیت از اپل جدا شد

گزارش‌های منتشر شده از شرکت اپل حاکی از آن است که Sam Jadallah مدیر بخش توسعه هوم کیت و خانه‌های هوشمند از اپل جدا شده است.

Jadallah پس از انتشار شایعات مبنی بر جدایی از اپل با تغییر پروفایل لینکداین خود این موضوع را تایید کرد و نشان داد که از اپل جدا شده است. Jadallah تنها برای دو سال با شرکت اپل همکاری کرده بود و حالا نیز قطع همکاری خود را رسما اعلام کرده است. او تا پیش از این با شرکت مایکروسافت نیز همکاری کرده بود و  یکی از بنیانگذاران استارت‌آپ ‌Otto نیز بوده است که در زمینه ساخت قفل‌های هوشمند فعالیت می‌کرده است.

او در سال ۲۰۱۹ به استخدام اپل درآمده بود و در مدت زمانی بسیار کوتاه از این شرکت جدا شد. او در مورد جدایی خود نیز ادعایی را مطرح کرده و العام کرده که تجربه کار با اپل را دوست داشته است و شانسی برای ساخت ایده‌های نوین در زمینه ایجاد راهکارهایی ویژه در زمینه اتوماسیون خانه‌ها را در اختیار او قرار داده است.

دلیل جدایی این مهندس خانه‌های هوشمند از اپل هنوز مشخص نیست، با این حال به نظر می‌رسد که عدم موفقیت اپل در زمینه ساخت محصولات هوشمندسازی خانه دلیل آن باشد. Jadallah در طول فعالیت خود در اپل تغییراتی اساسی در اپلیکیشن Home و بستر نرم افزاری هوم کیت انجام داد که باعث بهبود روند کاربری دستگاه‌های متصل به آن‌ها می‌شد. آزادسازی توسعه‌دهندگان در زمینه دریافت API مناسب برای توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی‌تر نیز یکی از خدمات او به هوم کیت در شرکت اپل بوده است.

با این حال در طول چند سال گذشته بسیاری از تحلیلگران از عملکرد ضعیف اپل در زمینه تولید و فروش محصولات سخت افزاری هوشمندسازی خانه انتقاد کرده‌اند. اپل سیاست خاصی در زمینه ساخت محصولات هوشمندسازی خانه دارد و این موضوع نیز روی عرضه اپل تی وی و هوم پاد تاثیر گذاشته است و در نهایت باعث شده تا فروش محصولاتی نظیر هوم پاد کاهش قابل توجهی نسبت به محصولات رقیب داشته باشد.

تا پیش از این تحلیلگران بر این باور بوده‌اند که اپل باید سخت افزارهای اتوماسیون خانه را به صورت اختصاصی تولید کند و این موضوع نیز روی روند فعالیت این شرکت تاثیر گذاشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420