لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل با حذف کربن تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۹ گیگاوات برق تولید می‌کند

اپل با حذف کربن تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۹ گیگاوات برق تولید می‌کند

اپل اخیرا اعلام کرده که بیش از دو برابر تامین کنندگان این شرکت، متعهد به استفاده از ۱۰۰ درصد انرژی پاک در طول سال گذشته شده‌اند و پیشرفت خود را به سمت هدف جاه‌طلبانه سال ۲۰۳۰ برای خنثی بودن کربن در زنجیره تامین و محصولات ،سرعت بخشیده است.

بر همین اساس، ۱۷۵ تامین‌کننده اپل به سمت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر حرکت می‌کنند و بیش از ۹ گیگاوات انرژی پاک را در سرتاسر دنیا ارائه خواهند کرد که از تولید ۱۸ میلیون تن کربن دی اکسید به طور سالیانه جلوگیری خواهد شد.

اپل همچنین ۱۰ پروژه جدید  که در نوع خود اولین هستند را برای تولید انرژی پاک در سرتاسر جهان معرفی و ارائه خواهد کرد. این پروژه‌ها برای ارائه راهکارهای تولید انرژی تجدیدپذیر برای جوامعی طراحی شده‌اند که با منابع خیلی کم، از رشد اقتصادی و تاثیر بر جوامع حمایت می‌کنند.

تیم کوک مدیر عامل اپل گفت: هر شرکتی باید بخشی از مبارزه علیه تغییرات آب و هوا باشد و ما همراه با تامین‌کنندگان و جوامع محلی، در حال نشان دادن همه فرصت‌ها و برابری در نوآوری سبز هستیم.

در حالی که اپل اکنون در همه فعالیت‌های جهانی خود کربن خنثی را مد نظر دارد، تا سال ۲۰۳۰ هر دستگاه اپل که فروخته شود تاثیر آب و هوایی کاملا صفر خواهد داشت.

از زمان اعلام این هدف در سال گذشته، اپل علاوه بر افزایش تامین‌کنندگان خود برای انتقال به انرژی‌های تجدیدپذیر، میزان مواد بازیافتی محصولات خود را گستر‍ش داده و پروژه‌های جدیدی متمرکز بر عدالت زیست محیطی ایجاد کرده است. همچنین اپل میزان انتشار کربن را طی پنج سال گذشته تا ۴۰ درصد کاهش داده است.

لیزا جکسون معاون محیط زیست، خط‌مشی و نوآوری‌های اپل گفت: ما پروژه‌های تجدیدپذیر محلی جدیدی به اشتراک می‌گذاریم که به ایجاد جهانی سالم‌تر، عادلانه‌تر و در عین حال پیش‌برد مبارزه با تغییرات آب و هوایی به جوامع کمک می‌کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت