لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تکنسین سابق تسلا برای پروژه تایتان به اپل پیوست

تکنسین سابق تسلا برای پروژه تایتان به اپل پیوست

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل کی از تکنسین‌ها و متخصصین سابق شرکت تسلا را برای بهبود پروژه تایتان استخدام کرده است.

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ شرکت اپل کریستوفر مور را که در زمینه توسعه نرم افزارهای خودران و راننده خودکار این محصولات فعالیت می‌کرد را به جمع اعضای پروژه تایتان اضافه کرده است. این در حالی است که گزارش‌های پیشین حاکی از آن بود که شرکت اپل پروژه تایتان را دست کم به صورت موقت متوقف کرده است.

این خبر از دو جهت اهمیت ویژه‌ای دارد، اهمیت اول این خبر مربوط به از سرگیری فرایند توسعه پروژه تایتان است که سال ۲۰۱۴ آغاز شده بود و به دلیل برخی مسائل و به خصوص مشکلات ناشی از شیوَع کرونا از سال ۲۰۲۰ متوقف شده بود. اهمیت دوم نیز مربوط به شیوه فعالیت اپل در این پروژه است که نشان می‌دهد این کمپانی در تلاش است تا با راه‌اندازی یک ابزار خودران ویژه حتی با شرکت بزرگی نظیر تسلا در زمینه ماشین‌های هوشمند رقابت کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده شرکت اپل در تلاش است تا متخصصین ویژه‌ای را در زمینه توسعه ماشین‌های خودران سطح ۵ استخدام کند. کریستوفر مور نیز یکی از افرادی است که به صورت نزدیک با ایلان ماسک در تسلا کار می‌کرده و در مورد توسعه سیستم‌های خودران سطح ۵ در محصولات این شرکت با ماسک رایزنی می‌کرده است.

بر اساس گزارش‌های جدید نیز مشخص شده که شرکت اپل در حال راه‌اندازی، توسعه و آزمایش روی سنسورهای Lidar توسعه داده شده روی یک نمونه اولیه از ماشین هوشمند است و تصمیم دارد تا این روند را به صورت هوشمند و مداوم مورد بررسی قرار دهد.

پروژه تایتان شرکت اپل از سال ۲۰۱۴ آغاز شده است، اما محدودیت‌ها و برخی از مشکلات ناشی از فعالیت‌های تیم کاری باعث شد تا این شرکت برای مدت زمانی دست از توسعه و ادامه پروژه یاد شده بردارد. اما حالا خبرهای جدید نشان می‌دهد که اپل برای بار دیگر توسعه این محصولات را از سر گرفته است و به زودی فرایند تحقیق و توسعه خود را به شکلی ویژه گسترش خواهد داد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420