Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
تولید انبوه اپل گلس ممکن است به پایان ۲۰۲۲ موکول شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تولید انبوه اپل گلس ممکن است به پایان ۲۰۲۲ موکول شود

تولید انبوه اپل گلس ممکن است به پایان ۲۰۲۲ موکول شود

گزار‌ش‌ جدید منتشر شده از طرف مینگ چی کو حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا تولید اپل گلس را به پایان سال ۲۰۲۲ موکول کند.

بر اساس این گزارش، شرکت اپل تصمیم دارد تا پیش از رونمایی از اپل گلس به طور کامل اکوسیستم نرم افزاری خود را متحول و سرویس‌های خود را به شکلی ویژه توسعه دهد که این موضوع در نهایت باعث می‌شود که تولید انبوه اپل گلس برای مدت زمانی بیشتر با تاخیر مواجه شود و احتمالا اپل تولید انبوه این محصول را به سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ و عرضه آن را به نیمه اول ۲۰۲۳ موکول کند.

بر اساس گزارش مینگ چی کو، اپل به دنبال بهترین راهکار طراحی صنعتی برای هدست واقعیت افزوده و مجازی خود است. چرا که شرکت اپل در تلاش است تا از طریق طراحی بهینه، یک محصول بسیار اسان و راحت را برای قرار گرفتن روی سر کاربران را خلق کند. این شرکت بر این باور است که هدست واقعیت افزوده به دلیل قرار گرفتن روی سر و اینکه به صورت مداوم و روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد باید بهترین امکانات را در اختیار داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا شرکت اپل به دنبال یک طراحی ویژه و کاربردی برای بهبود روند کاربری محصولات خود باشد.

مینگ چی کو نیز این موضوع را تایید کرده و اعلام کرده که یک دستگاه الکترونیکی که قرار است روی سر قرار بگیرد، در مقایسه با یک اسمارت فون حساسیت بسیار زیادتری دارد و همین موضوع باعث می‌شود تا مدیران شرکت اپل به دنبال یک راهکار ویژه برای یک عینک کاربردی باشند که با قرار گرفتن روی سر هیچ مزاحمتی را برای استفاده روزمره ایجاد نمیکند.

در این میان انتظار می‌رود که شرکت اپل نمایشگرهای ویژه‌ای را برای این محصول در نظر بگیرد که از نظر کیفیت به بهترین شکل ممکن محتوای بصری را به کاربران نشان می‌دهد. برخی از شایعات دیگر نیز خبر عرضه یک نسخه ویژه از اپل گلس را نمایشگر شفاف را منتشر کرده‌اند که البته در صحت داشتن آن شک‌های زیادی وجود دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420