لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نسخه iOS 15.1 RC را برای توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی منتشر کرد

اپل نسخه iOS 15.1 RC را برای توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی منتشر کرد

اپل بعد از انتشار نسخه بتا ای او اس 15.1، اکنون نسخه iOS 15.1 RC را برای توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی منتشر کرده است.

اپل بعد از مراسم رونمایی از آیفون ۱۳ و معرفی آی او اس ۱۵ در ماه سپتامبر، نسخه بتا آی او اس 15.1 را معرفی کرد. در این آپدیت برخی ویژگی‌های حذف شده از آپدیت 15.0 دوباره معرفی و قابلیت‌های دیگری نیز اضافه شد. این شرکت به تازگی نسخه iOS 15.1 RC را برای آزمایش نهایی شدن این سیستم عامل منتشر کرده است.

SharePlay  یکی از ویژگی‌های کلیدی ای او اس ۱۵ بود که در کنفرانس WWDC 2021 در ماه ژوئن معرفی شد و به کاربران امکان اشتراک گذاری آهنگ‌ها، ویدیوها و حتی صفحه نمایش تماس فیس تایم را ارائه می‌دهد. این قابلیت که قبلا حذف شده بود، اکنون در آی او اس 15.1 برگردانده شده است. ویژگی به تعویق افتاده  Lossless و دالبی اتموس برای هوم پاد در این آپدیت نیز اضافه شده است.

تعدادی قابلیت جدید در این آپدیت معرفی  شده از جمله پشتیبانی از کارت‌های واکسیناسیون COVID-19 در اپلیکیشن Wallet و ذخیره‌سازی نتایج آزمایش در اپلیکیشن Health است.

همچنین آپدیت اخیر، به کاربران آیفون ۱۳ پرو، امکان ضبط ویدیو با استفاده از ProRes codec را ارائه می‌کند. فرمت ProRes با امکان ثبت ویدیوها با کیفیت بالا و ثبت جزئیات رنگ در یک فایل ویدیویی، به کاربر امکان ویرایش بهتری می‌دهد.

ذکر این نکته ضروری است که فرمت ProRes به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارد و به همین دلیل برای کاربران حرفه‌ای مناسب‌تر است.

نسخه iOS 15.1 RC اکنون برای توسعه‌دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی از طریق OTA با بیلد نامبر 19B74 قابل دسترسی است.

کاربرانی که بتای آی او اس 15.1 در آیفون خود نصب کرده‌اند، برای دریافت آپدیت می‌توانند به منو  General > Software Update در تنظیمات گوشی رفته و آن را جستجو کنند.

کاربرانی که نسخه بتا را روی گوشی خود اجرا نکرده‌اند، می‌توانند iOS 15.1 RC را از طریق وب‌سایت توسعه دهندگان اپل یا وب‌سایت بتای عمومی دانلود کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420