لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دستمال ۱۹ دلاری اپل برای چه کاری تولید شده است؟

دستمال ۱۹ دلاری اپل برای چه کاری تولید شده است؟

یکی از پرسروصدای‌ترین محصولات یکی دو روز گذشته،  دستمال ۱۹ دلاری اپل بوده است و بسیاری از افراد این محصول را دستمایه شوخی‌های مختلف قرار داده‌اند.

خبر اصلی این است که شرکت اپل یک دستمال را تولید کرده و آن را با قیمت ۱۹ دلار آماده عرضه کرده است. عرضه یک دستمال ساده، آن هم با قیمت نسبتا زیاد باعث شده تا بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متعددی را به آن نشان دهند. بسیاری از کاربران به این فکر هستند که چرا اپل باید چنین محصولی را تولید کند و از طرف دیگر چرا همچنان چنین محصولی با قیمت بسیار بیشتر از دیگر محصولات مشابه آماده فروش شود. بسیاری از مخالفان شرکت اپل نیز این دستمال را به عنوان یک مثال کاملا بارز برای تأیید این موضوع دانسته‌اند که تمام محصولات اپل بی دلیل گران هستند. حال سوال اصلی این است که دستمال ۱۹ دلاری اپل برای چه کاری تولید شده است؟

اپل در جریان کنفرانس Unleashed که در اکتبر ۲۰۲۱ برگزار شد، از مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی رونمایی کرد. این مک بوک‌ها علاوه بر مجهز بودن به پردازنده‌های نسل جدید اپل سیلیکون که با عنوان M1 Pro و M1 Max رونمایی شدند، مجهز به نمایشگر Pro XDR نیز شده‌اند.

عرضه مک بوک‌های جدید با نمایشگر Pro XDR باعث شده تا شرکت اپل تصمیم به تولید این دستمال ویژه ۱۹ دلاری بگیرد. نمایشگر Pro XDR طبق اسناد پشتیبانی اپل نباید با هر دستمالی تمیز شود و در صورت استفاده از دستمال‌های ناسازگار، ممکن است این نمایشگرها با مشکل مواجه شوند و خراب شوند. همین موضوع باعث شده تا دستمال اپل با قیمت ۱۹ لار آماده عرضه به بازار شود. این دستمال ویژه به طور کامل با نمایشگرهای جدید تعبیه شده در مک بوک پرو‌های جدید سازگار است و امکان تمیز کردن نمایشگر بدون دغدغه خرابی را به کاربران می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373