لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه ایرپاد ۳ با کاهش قیمت ایرپاد نسل دوم همراه شد

عرضه ایرپاد ۳ با کاهش قیمت ایرپاد نسل دوم همراه شد

اپل ۱۸ اکتبر( ۲۶ مهر ماه) ایرپاد ۳ را معرفی و رونمایی کرد که طراحی آن شبیه ایرپاد پرو بوده و از ایرپاد ۲ دارای کیس شارژ بی‌سیم ارزان‌تر است. پس از رونمایی از این محصول قیمت محصولات قدیمی‌تر ارزان شد.

اپل به تازگی جدیدترین هدفون خود را با نام ایرپاد ۳ معرفی کرده که دارای ساقه کوتاه‌تر، مجهز به سنسور Force Touch، پشتیبانی از صدای فضایی، دارای قابلیت Adaptive EQ، باتری با عمر طولانی، کیفیت صدای HD برای فیس تایم، گواهی حفاظتی IPX4 برای مقاومت به آب ، کیس مگ سیف و سایر موارد است.

ایرپاد ۳ با قیمت ۱۷۹ دلار عرضه می‌شود که ۲۰ دلار از ایرپاد ۲ با کیس شارژ بی‌سیم ارزان‌تر است، گرچه اپل ایرپاد ۲ را همچنان گزینه مقرون به صرفه در میان ایرپادها قرار داده است. در زیر به ایرپادهای اپل به همراه قیمت آن‌ها اشاره شده است:

  • ایرپاد ۲ – ۱۲۹ دلار
  • ایرپاد ۳ -۱۷۹ دلار
  • ایرپاد پرو – ۲۴۹ دلار
  • ایرپاد مکس – ۵۴۹ دلار

لازم به ذکر است که اپل نسخه جدیدی از ایرپاد پرو را همراه با کیس شارژ مگ سیف و شبیه به ایرپاد ۳ معرفی کرده است، علاوه بر این کیس شارژ مگ سیف قابلیت انطباق‌پذیری سریعی با پد شارژ مگ سیف دارد.

ایرپاد پرو جدید با کیس شارژ مگ سیف عرضه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و کیس شارژ به تنهایی فروخته نمی‌شود. کیس شارژ بی‌سیم ایرپاد پرو استاندارد را می‌توان با مگ سیف استفاده کرد، زیرا دارای پروتکل شارژ بی‌سیم مبتنی بر Qi است که تنظیم و تراز مغناطیسی ندارد.

اپل قابلیت حذف نویز فعال را در ایرپاد جدید ارائه نکرده و به همین دلیل قیمت آن ارزان‌تر است. پشتیبانی از صدای فضایی با قابلیت ردیابی دینامکی سر به این محصول اضافه شده است. سنسور Force Touch به جای استفاده از دابل‌تپ در مدل‌های قدیمی قرار گرفته که برای کنترل پخش موسیقی و پاسخ به تماس‌های تلفنی به کار می‌رود.

گفتنی است ایرپاد ۳ هم اکنون در وب‌سایت اپل قابل پیش فروش است و هفته آینده به دست مشتریان می‌رسد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420