لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپلیکیشن اپل موزیک در پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

اپلیکیشن اپل موزیک در پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

برخی گزارش‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از این است که اپل قصد دارد اپلیکیشن اپل موزیک را در کنسول بازی پلی استیشن 5 ارائه کند.

در حالی که اپل مشهور به ارائه خدمات کاربردی به صورت انحصاری در دستگاه‌های خود است، اما اپل تی وی پلاس و اپل موزیک در پلتفرم‌های دیگری از جمله اندروید، ویندوز و تلوزیون‌های هوشمند قابل دسترسی هستند. اکنون به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد اپلیکیشن اپل موزیک را در کنسول پلی استیشن 5 عرضه کند.

یک کاربر کنسول PS5 تصویری از اپلیکیشن اپل موزیک در منو موزیک پلی استیشن 5 را در شبکه اجتماعی ردیت به اشتراک گذاشته است. با این وجود فعلا راهی برای دانلود این اپلیکیشن وجود ندارد، زیرا هنگام دانلود آن، یک پیغام خطا می‌گوید که اپلیکیشن اپل موزیک در دسترس نیست. همچنین کاربر دیگری اشاره کرده که ممکن است این برنامه در پلی استیشن ۴ ارائه شود.

اپل تاکنون اعلام نکرده که اپلیکیشن اپل موزیک را در PS4 و PS5 ارائه خواهد کرد، گرچه از وقتی که اپل تی وی به کنسول پلی استیشن آمده دیگر جای تعجب نیست که اپل موزیک هم در این کنسول عرضه شود.

این واقعیت که آیکون اپل موزیک در منو موزیک PS5 نشان داده شده، می‌تواند نشانه مهمی باشد از اینکه هر دو شرکت اپل و سونی در حال کار کردن روی برخی پروژه‌های خاص هستند.

اوایل امسال، شایعاتی از برخی منابع منتشر شده که اپل در حال کار کردن روی اپلیکیشن‌های جدید اپل موزیک و پادکست برای ارائه در فروشگاه مایکروسافت است که احتمالا در کنسول ایکس باکس یا حتی سیستم عامل ویندز قابل دسترسی خواهند شد.

لازم به ذکر است که اکنون اپلیکیشن اپل تی وی نیز در کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس قابل دسترسی است.

سال گذشته اپلیکیشن اپل تی وی در دو کنسول شرکت سونی PS4 و PS5 عرضه شد، کاربران می‌توانند اشتراک نسخه‌های اصلی Apple TV+ را دریافت کرده و فیلم‌ها و سریال‌های تلوزیونی را از فروشگاه آیتیونز خریداری کنند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420