لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شارژر مگ سیف دوئو قادر به شارژ سریع اپل واچ سری ۷ نیست

شارژر مگ سیف دوئو قادر به شارژ سریع اپل واچ سری ۷ نیست

شارژر مگ سیف دوئو نمی‌تواند اپل واچ سری ۷ که به تازگی رونمایی و عرضه شده است را به صورت سریع، شارژ کند.

اپل همزمان با عرضه مدل‌های آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰، شارژر مگ سیف دوئو با قابلیت شارژ همزمان آیفون و اپل واچ را معرفی و عرضه کرد، ولی با عرضه اپل واچ سری ۷،  به نظر می‌رسد این شارژر خارج از رده شده است.

اپل واچ ۷ مجهز به قابلیت شارژ سریع بوده و به همین منظور به یک شارژر جدید با سرعت شارژ مناسب نیاز دارد، اما وقتی به شارژر مگ سیف دوئو متصل می‌شود، با سرعت مورد انتظار شارژ نمی‌شود.

اخیرا اپل در یک سند پشتیبانی به‌روز رسانی شده تایید کرده که مگ سیف دوئو قادر به شارژ سریع اپل واچ جدید نیست و برای شارژ سریع این ساعت، باید از کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C اپل استفاده شود.

احتمالا اپل در آینده آپدیتی برای شارژر مگ سیف دوئو ارائه خواهد داد تا بتواند این ساعت هوشمند را سریع‌تر شارژ کند، به همین دلیل کاربران و صاحبان اپل واچ ۷، باید به سرعت شارژ فعلی بسنده کنند.

طی رویداد کالیفرنیا استریمینگ که در سپتامبر برگزار شد، در کنار آیفون از نسل جدید ساعت هوشمند اپل رونمایی شد که  در ظاهر و عملکرد، تفاوت‌هایی با نسل قبلی دارد.

ساعت هوشمند جدید دارای کابل شارژ از نوع USB-C است که سرعت شارژ آن در حدود ۳۳ درصد بیشتر شده است. اپل برای ارائه این شارژ سریع‌تر، باید در پد شارژ القایی تغییراتی ایجاد کند تا با تا با ساختار بیرونی مطابقت داشته باشد که این تغییرات احتمالا در آینده ارائه خواهد شد.

شارژر مگ سیف دوئو که در نوع خود فناوری بی‌نظیری داشته، اکنون نمی تواند نیاز به شارژ سریع ساعت جدید را تامین کند و کاربران مجبورند تا رفع این باگ یا ارائه شارژر جدید صبر کنند. گفتنی است که این شارژر اکنون با قیمت ۱۲۹ دلار قابل دسترسی است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420