لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 برای مک‌های اینتل و M1 منتشر شد

نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 برای مک‌های اینتل و M1 منتشر شد

اخیرا نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 منتشر شده که ارائه و اجرای ویندوز ۱۱ روی مک‌های اینتل و M1 را بهبود بخشیده و با مک او اس مانتری سازگار است.

به تازگی نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 برای مک‌های اینتل و اپل سیلیکون منتشر شده که برای ماشین‌های مجازی ویندوز ۱۱ پشتیبانی بهبود یافته‌ای را به ارمغان آورده که از طریق پیاده سازی (vTPMs) یا همان ماژول‌های مجازی پلتفرم قابل اطمینان، برای همه ماشین‌های مجازی در ویندوز ۱۱ ثبات قابل ملاحظه‌ای را اضافه کرده است.

پارالل دسکتاپ 17.1 همچنین از مک او اس مانتری به عنوان یک سیستم عامل میزبان پشتیبانی می‌کند و هنگام اجرای این سیستم عامل جدید در یک ماشین مجازی روی مک M1،  تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

مهمترین دلیلی که موجب انتشار این نسخه شده این است که برای اجرای ویندوز ۱۱ در مک، باید از تراشه TPM مبتنی بر سخت افزار استفاده شود که این تراشه سازگاری نرم افزار را با کامپیوترهای شخصی قدیمی‌تر محدود کرده و مانع اجرای آن از طریق بوت‌کمپ در مک‌های اینتل می‌شود. همچنین ویژگی بوت کمپ در مک‌های اپل سیلیکون وجود ندارد و به همین دلیل ویندوز ۱۱ در این مک‌ها به طور بومی پشتیبانی نمی‌شود.

با ارائه پشتیبانی از vTPMs، نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 به طور خودکار می‌تواند ویندوز ۱۱ را با مک‌های اینتل و اپل سیلیکون سازگار کند.

برای اجرای ویندوز ۱۱ روی مک اپل سیلیکون از طریق نرم افزار مجازی‌سازی، قطعیتی وجود ندارد. بنابر نظر مایکروسافت، مجازی‌سازی، سناریوی پشتیبانی برای آخرین سیتسم عامل آن نیست و انتشار بعدی بیلد مخصوص کاربران اینسایدر، مجازی‌سازی را حذف خواهد کرد.

الزامات خاصی هنگام اجرای ویندوز ۱۱ روی مک اینتل و اپل سیلیکون وجود دارد که پارالل در یک پست وبلاگ، جزئیات آن را توضیح داده و انتظار می‌رود که آپدیت اخیر، نگرانی کاربران پارالل را تا حدودی کم کند.

نسخه پارالل دسکتاپ 17.1 همچنین می‌تواند گرافیک چند بازی قابل اجرا در ویندوز را بهبود دهد، این بازی‌ها شامل World of Warcraft، Age of Empires 2 Definitive Edition، Tomb Raider 3، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، Mount & Blade II: Bannerlord، World of Tanks و Raft و موارد بیشتری می‌شود.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420