لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت بکاپ گرفتن از چت واتساپ در حال راه‌اندازی است

قابلیت بکاپ گرفتن از چت واتساپ در حال راه‌اندازی است

فیسبوک اعلام کرده که بکاپ گرفتن از چت واتساپ اکنون برای کاربران آیفون در حال راه‌اندازی است و به زودی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

با وجود اینکه واتساپ به کاربران امکان بکاپ‌گیری از سابقه چت در آیکلود را داده است؛ ولی پیام‌ها و رسانه‌های موجود در بکاپ توسط رمزگذاری سرتاسری محافظت نمی‌شوند.

از آنجا که کلیدهای رمزگذاری برای بکاپ آیکلود در اختیار اپل است، یک نماینده قانونی از اپل یا هکر غیر مجاز آیکلود اجازه دسترسی به بکاپ چت واتساپ را می‌دهد. به همین منظور گزارش شده که بعد از شکایت FBI، برای اضافه نکردن رمزگذاری به بکاپ‌های آیکلود، اپل تحت فشار بوده است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که کاربران می‌توانند برای محافظت از بکاپ خود در فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر موجود در ‌iCloud‌ یا Google Drive و همچنین برای دستیابی به بکاپ‌ چت واتساپ خودشان، یک رمز عبور انتخابی یا یک کلید رمزگذاری ۶۴ بیتی ایجاد کنند.

زاکربرگ در این بیانیه گفت:

در حالی که پیام‌های رمزگذاری شده سرتاسری که شما ارسال و دریافت می‌کنید در دستگاه شما ذخیره می‌شوند، بسیاری از کاربران می‌خواهند روشی برای بکاپ گیری چت‌هایشان بلد باشند هنگامی که تلفن همراهشان را گم می‌کنند. ما در تلاش برای ایجاد راهی جدید و ارائه یک لایه اختیاری از امنیت برای محافظت از بکاپ‌های ذخیره شده در گوگل درایو یا آیکلود با رمزگذاری سرتاسری هستیم. هیچ سرویس پیام‌رسان جهانی دیگری در چنین مقیاسی نتوانسته این سطح از امنیت را برای پیام‌ها، رسانه، پیام صوتی، تماس تصویری و بکاپ‌های چت کاربران فراهم کند.

شما اکنون می‌توانید بکاپ رمزگذاری سرتاسری خود را با یک رمز عبور انتخابی یا یک کلید رمزگذاری ۶۴ بیتی که فقط خودتان خواهید دانست، محافظت کنید. نه واتساپ و نه ارائه‌کننده سرویس بکاپ نخواهند توانست بکاپ‌های شما را بخواند یا به کلید مورد نیاز برای باز کردن قفل آن دسترسی داشته باشند.

بکاپ‌های چت رمزگذاری‌شده به تدریج برای بیش از دو میلیارد کاربر در پلتفرم‌های اندروید و آی او اس منتشر و قابل دسترسی می‌شود و در هر کشور که واتساپ در آن فعال است قابل دسترسی خواهند شد.

 

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373