Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
مدیر سابق اپل برای افشای اسرار تجاری این شرکت به دادگاه می‌رود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مدیر سابق اپل برای افشای اسرار تجاری این شرکت به دادگاه می‌رود

مدیر سابق اپل برای افشای اسرار تجاری این شرکت به دادگاه می‌رود

در ماه مه امسال، اپل پرونده شکایتی علیه «سیمون لنکستر»، مدیر و معمار طراحی محصول سابق این شرکت را تنظیم کرد. در این پروند اپل از مدیر سابق خود به اتهام سرقت و افشای اسرار تجاری Project X در رسانه‌ها شکایت کرده بود.

اکنون در اسناد قانونی جدید معلوم شده که دفتر دادستانی منطقه سانتا کلارا در حال پیگیری پرونده شکایت افشای اسرار تجاری علیه لنکستر است. تاریخ دادگاه بدوی این پرونده برای ۱۸ نوامبر امسال تعیین شده است.

تحقیقات مربوط به این پرونده شامل بررسی حساب‌های آنلاین لنکستر و دو کامپیوتر او می‌شود که توسط دولت و با حکم دادگاه در حال انجام است. لنکستر در حال حاضر حداقل با چهار حکم بازرسی برخی از حساب‌های آنلاین توسط دولت مواجه است. همچنین تصاویری از اطلاعات محرمانه در دو کامپیوتر او مشاهده شده که نشان‌دهنده گناهکار بودن او است

با توجه به اینکه دادگاه اختیار گسترده‌ای برای توقف یک پرونده دارد، لنکستر خواهان توقف رسیدگی به این پرونده تا زمان حل و فصل تحقیقات سانتا کلارا شده است. او همچنین اعلام کرده که در این پرونده گناهکار نیست، این در حالی است که او از همین حالا به ارائه اطلاعات محرمانه با مطبوعات و برخی موارد دیگر اعتراف کرده است.

اپل ادعا می‌کند که لنکستر تا اواخر دوره کاری خود از حساب کاربری و رمز عبور این شرکت برای دانلود اطلاعات محرمانه استفاده کرده است.

چندی پیش تیم کوک مدیر عامل اپل در همین راستا اعلام کرد که بسیاری از کارکنان این شرکت با تلاش خستگی‌ناپذیر و با امید در زمینه ارائه خدمات به مشتریان، در حال کار روی محصولات، خدمات و خلق ویژگی‌های جدید هستند. افرادی که ایده‌ها و اطلاعات محرمانه این شرکت را سرقت می‌کنند، در اصل تلاش کارکنان را نادیده گرفته و به مشتریان اپل آسیب می‌زنند. اپل برای محافظت از نوآوری‌های خود، این گونه موارد را با جدیت تمام پیگیری می‌کند.

گفتنی است که لنکستر به مدت ۱۱ سال به عنوان مدیر ارشد مواد پیشرفته و معمار طراحی محصولات در اپل فعالیت کرد و در سال ۲۰۱۹ شرکت را ترک کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420