Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
نمایشگر آیپد ۲۰۲۲ فاقد پنل OLED خواهد بود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر آیپد ۲۰۲۲ فاقد پنل OLED خواهد بود

نمایشگر آیپد ۲۰۲۲ فاقد پنل OLED خواهد بود

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که این کمپانی پروژه خود برای استفاده از پنل OLED در نمایشگر آیپد ۲۰۲۲ را متوقف کرده و قرار است تا از فناوری LCD در این محصولات استفاده کند.

تا پیش از این و مشخصا اوایل سال ۱۴۰۰ (مارس ۲۰۲۱) مینگ چی کو اعلام کرده بود که اپل تصمیم دارد تا از  پنل OLED در نمایشگر آیپد ۲۰۲۲ استفاده کند و حالا اعلام کرده که اپل مجبور شده تا این پروژه را متوقف کند. در آن زمان مینگ چی کو تایید کرده بود که آیپد پرو با نمایشگر ۱۱ اینچ مجهز به نمایشگر Mini LED خواهد شد و اپل تمامی سری آیپد‌های خود در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را با نمایشگرهای با کیفیت‌تر نسبت به نسل پیشین خود عرضه می‌کند. اما حالا مشخص شده که شرکت اپل در حال توقف این پروژه است.

این تحلیلگر تاکید کرده که دلیل اپل برای توقف پروژه تعبیه پنل OLED در نمایشگر آیپد ۲۰۲۱ کیفیت پایین این قطعات بوده است که در نهایت باعث شده تا شرکت اپل همکاری خود را با تامین کننده اصلی متوقف کند و به جای آن زمان بیشتری را برای تحقیق و توسعه و همچنین همکاری جدید با شرکت‌های دیگر صرف کند.

در حال حاضر شرکت اپل با چالش نمایشگرهای آیپد مینی ۶ مواجه است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل خود برای خرید این محصول را از دست بدهند. با این حال شرکت اپل در تلاش است تا فرایند تولید این محصولات و قطعات به کار رفته در آن‌ها را کاهش دهد تا از آن طریق مشکلات ایجاد شده را برطرف کند.

شرکت اپل مدت‌ها است که با چالش ویژه در زمینه تامین نمایشگرهای دستگاه‌های همراه خود مواجه شده است و در تلاش است تا این مشکلات را از طریق همکاری بیشتر با شرکت‌های متعدد برطرف کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420