لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ کنفرانس رونمایی و معرفی از آیفون ۱۳ مشخص شد

تاریخ کنفرانس رونمایی و معرفی از آیفون ۱۳ مشخص شد

شرکت اپل از چند ساعت پیشس دعوت‌نامه کنفرانس رونمایی و معرفی از آیفون ۱۳ را منتشر کرده است و قرار است در تاریخ ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ معادل با ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ این رویداد را برگزار کند.

رویداد اخیر اپل با عنوان California Streaming شناخته شده و قرار است در اپل پارک مقر اصلی شرکت اپل برگزار شود. این رویداد ساعت ۱۰ صبح به وقت کالیفرنیا، معادل ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه شب به وقت تهران برگزار شود. در جریان کنفرانس رونمایی و معرفی از آیفون ۱۳ احتمالا شرکت اپل از اپل واچ سری ۷ نیز در کنار نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی می‌کند.

مشخص شدن تاریخ رونمایی از آیفون بعدی آن هم در روز چهاردهم سپتامبر یک شایعه را در میان کاربران و تحلیلگران مطرح کرده است که حاکی از آن است که شرکت اپل در جریان این رویداد ااز آیفون ۱۴ به جای پسوند ۱۳ رونمایی می‌کند.

استدلال انتشار دهندگان این شایعه این است که شرکت اپل همیشه از برگزاری کنفرانس سپتامبر در روزهای یازدهم و سیزدهم اجتناب کرده است. دلیل این موضوع برای روز یازدهم، مربوط به همزمانی با سالگرد ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و روز ۱۳ سپتامبر نیز به دلیل پدیده‌ی «سیزده هراسی» بوده است.

علاوه بر این تحلیلگران استدلال کرده‌اند که اپل تا پیش از این  عدد ۹ را از نام‌گذاری سری تلفن‌های هوشمند خود حذف کرده بود و بعید نیست که عدد ۱۳ را نیز امسال حذف کند. البته لازم به یادآوری است که این ادعا هنوز توسط تحلیلگران سرشناس محصولات اپل تایید یا رد نشده است و قابل اتکا نیست.

با توجه به این موضوع می‌توان امیدوار بوده که این رویداد احتمالا زمان مناسب برای برگزاری کنفرانس رونمایی و معرفی از آیفون ۱۳ در کنار اپل واچ سری ۷ خواهد بود. علاقه‌مندان به محصولات و شرکت اپل می‌توانند پوشش زنده این رویداد را از وب‌سایت و پیج اینستاگرام اپل ان آی سی مشاهده کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373