لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان مخفی کردن Last Seen واتساپ به صورت محدود عرضه می‌شود

امکان مخفی کردن Last Seen واتساپ به صورت محدود عرضه می‌شود

توسعه دهندگان واتساپ در طول هفته گذشته اقداماتی ویژه برای بهبود این پیام رسان انجام داده‌اند که یکی از جدیدترین آن‌ها مربوط به امکان مخفی کردن Last Seen پیام‌ها در واتساپ است.

تا پیش از این مخفی کردن Last Seen پیام‌ها ممکن نبود و در صورت باز شدن چت‌های واتساپ، آبی شدن تیک‌های ارسالی نشان از دیده شدن آن‌ها داشت. با این حال واتساپ تصمیم گرفته تا این حالت را به صورت محدود برای کاربران پنهان کند. این محدودیت در حال حاضر شامل سه گزینه همه کاربران، کاربران عضو لیست مخاطبین و هیچ یک از افراد می‌شود. در حقیقت به غیر از این چند حالت کاربران نمی‌توانند  مخاطب خاصی را برای محدود سازی از طریق این قابلیت انتخاب کنند. اما حالا در آپدیت جدید کاربران می‌توانند با گزینه My Contacts Except… می‌توانند بخشی از کاربران خود را برای محدودسازی اخیر انتخاب کنند. گفتنی است که این قابلیت هنوز محدودیت‌های ویژه‌ای را برای کاربران ایجاد کرده است و همین موضوع باعث شده تا کاربران نارضایتی‌های ویژه‌ای از این پیام رسان داشته باشند.

امکان مخفی کردن Last Seen واتساپ به صورت محدود عرضه می‌شود

این اطلاعات توسط وب سایت WABetaInfo منتشر شده که نشان از آن دارد که توسعه دهندگان واتساپ در تست‌های اخیر بتا این قابلیت را عرضه کرده‌اند.

توسعه دهندگان واتساپ در طول هفته گذشته قابلیت‌هایی نظیر امکان محدود انتقال داده‌ها و محتوای چت‌ها را به کاربران ارائه داده‌اند. همین موضوع نشان دهنده آن است که به زودی این قابلیت‌ها آماده عرضه به کاربران می‌شوند و در حال حاضر در مرحله تست‌های اولیه قرار دارد.

قابلیت‌های جدید واتساپ در حالی منتشر شده که بسیاری از کاربران ادعا کرده‌اند که عرضه این قابلیت‌ها بسیار دیرهنگام رخ داده است و همین موضوع باعث نارضایتی آن‌ها شده است. واتساپ با این توصیف‌ها حتی توسط توسعه‌دهندگان تلگرام نیز مورد تمسخر قرار گرفته است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد این موضوع را به عنوان ناکارآمد بودن واتساپ در نظر گرفته‌اند و برخی دیگر امنیت واتساپ را به عنوان بهانه‌ای برای محدودسازی کاربران عنوان کرده‌اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420