لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا آیفون M1 با پسوند ۱۴ در کنفرانس California Streaming معرفی می‌شود؟

آیا آیفون M1 با پسوند ۱۴ در کنفرانس California Streaming معرفی می‌شود؟

آیفون M1 یکی از شایعاتی است که پس از انتشار دعوتنامه کنفرانس Califonia Streaming، توسط برخی از تحلیلگران مطرح شده است.

برخی از تحلیلگران با مشاهده تصویر دعوتنامه به این نتیجه رسیده‌اند که آیفون M1 دست‌کم در دو مدل جدید و در جریان رویداد هفته آینده رونمایی می‌شود. تصویر دعوتنامه اخیر شامل لوگوی سفید رنگ شرکت اپل پشت تصویری از یک منظره کوهستان است. این منظره کوهستانی شباهت بسیار زیادی به والپیپر مک او اس کاتالینا دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا حدس و گمان‌هایی در مورد ارائه قدرت کامپیوترهای مک در دل آیفون‌ها را ایجاد کرده است.

مک او اس کاتالینا آخرین سیستم عامل عرضه شده برای کامپیوترهای مک بود که برای پردازنده‌های پرقدرت اینتل طراحی شده بود. انتشاردهندگان این شایعه ادعا کرده‌اند که اپل با استفاده از این ایده احتمالا تصمیم دارد تا به مخاطبین و علاقه‌مندان خود نشان دهد که آیفون بعدی رونمایی شده با استفاده از پردازنده‌های اپل سیلیکون قدرتی معادل با کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده‌های اینتل خواهند داشت.

اپل از سال ۲۰۲۰ اقدام به استفاده از پردازنده‌های اپل سیلیکون M1 روی مک و بعدها آیپد کرده است، در این میان، برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که رونمایی از آیفون جدید با پردازنده A15 آن هم دست کم در مدل‌های رده بالا توجهی ندارد. این موضوع حتی باعث شده بود تا تحلیلگران ادعا کنند که آیفون ۲۰۲۱ با وجود عدم تغییرات گسترده حتی شایسته افزایش یک عدد جدید در نام‌گذاری خود نیست و به همین دلیل حدس می‌زدند که آیفون بعدی به جای نام آیفون ۱۳ با نام آیفون ۱۲ اس رونمایی شود.

با وجود تمامی این توصیف‌ها اپل اعلام کرده که آیفون جدید را در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ از آیفون‌های جدید رونمایی می‌کند. این موضوع نیز باعث شده تا برخی از تحلیلگران حتی به نام آیفون ۱۳ نیز شک کنند و این سوال را از خود بپرسند که چرا آیفون ۱۳ نباید در روز ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۱ برگزار شود و به جای آن یک روز بعد قرار است آماده رونمایی شود.

در این پیش‌بینی‌ها آمده که شرکت اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ احتمالا دو مدل آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را با پردازنده M1 یا دست کم یکی از پردازنده‌های سری M که تا پیش از این در آیپد، آیمک و مک بوک‌ها رونمایی شده استفاده می‌کند.

رونمایی از آیفون M1 نه تنها ارزش این موضوع را دارد که عدد پسوند اضافه شود، بلکه احتمالا باعث می‌شود تا اپل به جای عدد ۱۳، دو واحد این محصول را جلو ببرد و از آیفون ۱۴ رونمایی کند.

با این حال این شایعه هنوز مورد تایید نیست و باید تا کنفرانس فردا شب منتظر بود و دید که چه چیز‌هایی در جریان رویداد پس فردا رونمایی خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420