لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایرپاد پرو یا بیتس | کدام مدل هندزفری اپل برای کاربران اندروید مناسب‌تر است؟

ایرپاد پرو یا بیتس | کدام مدل هندزفری اپل برای کاربران اندروید مناسب‌تر است؟

امروزه مدل‌های مختلفی از هندزفری اپل در بازار موجود است که تمامی آن‌ها با تلفن‌های هوشمند آیفون و دیگر محصولات اپل سازگاری کامل دارند، اما شاید این سوال نیز برای شما نیز به وجود آمده باشد که کدام مدل از هندزفری‌های این شرکت که تحت نام‌های بیتس و ایرپاد پرو عرضه شده‌اند برای کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی مناسب است.

ایرپاد پرو که در سال ۲۰۱۹ از طرف اپل معرفی شد، یک هندزفری ویژه و منحصر به است که شرکت اپل آن را با قابلیت‌ها و کیفیتی بی‌نظیر طراحی و تولید کرده است. پشتیبانی از قابلیت حذف نویز، اتصال سریع و رابط حساس به فشار باعث شده تا این محصول یکی از بهترین مدل‌های هندزفری اپل باشد. ایرپاد پرو کیفیت صدای بی‌نظیری دارد و همین موضوع نیز باعث شده تا این هندزفری اپل خواهان زیادی در میان کاربران داشته باشد.

از طرف دیگر اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی از بیتس استودیو بادز به عنوان اولین هندزفری تمام بی‌سیم از برند بیتس که شباهت زیادی به ایرپاد‌ها دارد، رونمایی کرد. بیتس استودیو بادز صدای با کیفیتی دارد و در عین حال قابلیت‌های حذف نویز فعال و شفافیت را در دل خود جای داده است.

با وجود اینکه تمامی این محصولات سازگاری کامل با آیفون و دیگر محصولات شرکت اپل دارند، بسیاری از کاربران اندروید می‌خواهند تفاوت‌های این محصولات را بدانند. در ادامه به پرسش‌های مهم در مورد این موضوع خواهیم پرداخت.

آیا ایرپاد پرو امکان اتصال به اندروید را دارد؟

ایرپاد پرو همانند تمامی هندزفری‌های بلوتوثی امکان اتصال به تمامی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این سیستم ارتباطی را دارد. با توجه به این موضوع می‌توان ایرپاد پرو را به اندروید نیز متصل کرد و محتوای صوتی را از طریق آن گوش کرد و به مکالمه‌های صوتی نیز پاسخ داد.

آیا ایرپاد ۳ امکان اتصال به اندروید را دارد؟

ایرپاد ۳ و نسل‌های پیشین ان‌ یعنی ایرپاد ۱ و ۲ نیز امکان اتصال و پخش محتوای صوتی و استفاده برای برقراری تماس‌های صوتی در اندروید را دارند.

محدودیت استفاده از ایرپاد پرو در اندروید چیست؟

مهم‌ترین مشخصه ایرپاد پرو به عنوان یک هندزفری تمام بلوتوث پیشرفته، پشتیبانی از قابلیت شفافیت و حذف نویز اکتیو است. این قابلیت فقط و فقط در آیفون‌ و محصولات اپل کار می‌کند و امکان کار با آن اندروید وجود ندارد. در نتیجه اگر از ایرپاد پرو برای گوش کردن به محتوای اندروید استفاده کنید، امکان استفاده از قابلیت‌ شفافیت و حذف نویز فعال را نخواهید داشت.

علاوه بر این امکان دسترسی به قابلیت اتصال آسان که به صورت انیمیشنی خودکار در آیفون نشان داده می‌شود، در اندروید وجود نخواهد داشت.

در حقیقت شما می‌توانید ایرپاد پرو را به عنوان یک هندزفری معمولی، اما با کیفیت پخش بسیار بالا در اندروید استفاده کنید.

بیتس استودیو بادز با کدام یک از دستگاه‌های هوشمند سازگار است؟

برخلاف ایرپاد که صرفا کارهای ابتدایی آن برای اندروید قابل استفاده است، شرکت اپل بیتس استودیو بادز را با امکان استفاده کامل در هر دو اکوسیستم آیفون و اندروید توسعه داده است. عملکرد و راه اندازی بیتس استودیو بادز در آیفون دقیقا همانند ایرپاد است. با این حال یک اپلیکیشن اختصاصی برای کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز در نظر گرفته شده است که امکان فعال‌سازی قابلیت‌هایی نظیر حذف نویز اکتیو را فراهم می‌آورد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420