لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورها ابزار آپدیت فریم ویر ایرپاد پرو را در اختیار خواهند داشت

اپل استورها ابزار آپدیت فریم ویر ایرپاد پرو را در اختیار خواهند داشت

شرکت اپل از هفته آینده تصمیم دارد تا یک ابزار ویژه را به اپل استورهای رسمی خود تحویل دهد که از طریق آن، امکان آپدیت دستی فریم ویر ایرپاد پرو ممکن می‌شود.

یکی از چالش‌هایی که کاربران ایرپاد از اولین نسل این محصولات با آن مواجه بودند به دسترسی بخش آپدیت فریم ویر بوده است. اپل هیچ راهکار مناسبی را برای آپدیت کردن اجباری فریم ویر ایرپاد پرو فراهم نکرده است و معلوم نیست که کاربران باید دقیقا از چه راهی برای دسترسی به فریم ویرهای جدید استفاده کنند.

با این حال بسیاری از تحلیلگران توصیه کرده‌اند که در صورت تمایل به آپدیت ایرپاد، آن را همراه با شارژ کامل در نزدیکی آیفونی که به آن وصل شده قرار داده و آیفون را به اینترنت پرسرعت مبتنی بر وای‌ فای متصل کرده تا به روزرسانی جدید دریافت شود.

در این میان شرکت اپل تصمیم گرفته که تا ابزاری را به اپل استورها تحویل دهد که از آن طریق امکان به‌روزرسانی فریم ویر ایرپاد پرو فراهم خواهد شد. این ابزار امکان استفاده از تکنیک‌هایی ویژه را برای دسترسی به Apple Service Toolkit 2 و برای کارشناسان بخش Genius Bar فراهم می‌کند تا بتوانند جدیدترین فریم ویر ممکن را برای ایرپادهای مختلف دانلود و نصب کنند.

در این میان مشکل عدم آپدیت شدن ایرپاد برای آن دسته از افرادی که از هندزفری‌های تولید شده توسط اپل همراه با گوشی‌هایی که توسط برند دیگری تولید شده، مشکلات و دردسرهای بسیار زیادی را فراهم کرده است. به نظر می‌رسد که شرکت اپل تصمیم دارد تا با ارائه این ابزار تعمیراتی، مشکل عدم آپدیت ایرپاد پرو در زمان اتصال به دستگاه‌های دیگر اندرویدی را برطرف کند.

اپل اعلام کرده که استفاده از این ایزار فقط و فقط در ایرپاد پرو کاربری دارد و برای مدل‌های دیگر ایرپاد ساخته نشده است.

اپل همچنین لیستی از ابزارهای کاربری مناسب برای تعمیرکاران مجاز خود را ارائه داده است و کاربران فقط با مراجعه به اپل استورهای تایید شده این خدمات را دریافت می‌کنند.

گفتنی است که در حال حاضر شرکت اپل هیچ راهنما یا دفترچه مربوط به اطلاعات این دستگاه را به اپل استورهای رسمی ارائه نداده است، با این حال می‌توان حدس زد که در آینده نزدیک اپل استورهای رسمی امکانات ویژه‌ای را برای به روز کردن فریم ویر ایرپادها در اختیار خواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373