لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گالری تصاویر مفهومی از عینک واقعیت افزوده اپل

گالری تصاویر مفهومی از عینک واقعیت افزوده اپل

اخیرا مجموعه‌ای از تصاویر مفهومی توسط وب سایت iDrop News منتشر شده است که نشان از ظاهر احتمالی عینک واقعیت افزوده شرکت اپل دارد.

در تصاویر مفهومی، عینک واقعیت افزوده شرکت اپل با فریم فلزی ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت بالا نشان داده شده است. طراح این تصاویر، شیشه این عینک را به صورت یک پارچه به همراه یک فرورفتگی کوچک در نظر گرفته است. در بخش فرورفتگی، سنسورهای مورد نیاز برای کارکرد مورد نیاز عینک برای ارائه قابلیت‌های مبتنی بر واقعیت افزوده گنجانده شده است.

با توجه به خصوصیات این تصویر، می‌توان این تصاویر را به‌جرئت محتمل‌ترین ظاهر به اپل گلس واقعی در نظر گرفت. اپل تا به امروز از طراحی مینیمال و ساده برای تولید محصولات خود استفاده کرده است. به همین دلیل، می‌توان پیش بینی کرد که عینک واقعیت افزوده اپل نیز با همین تکنیک تولید و عرضه شود.

در این تصاویر، مشخص شده که عینک واقعیت افزوده اپل می‌تواند با استفاده از سیستم شارژ بدون سیم و دقیقاً همانند اپل واچ و آیفون‌های جدید استفاده کند. به همین دلیل، اپل می‌تواند با استفاده از این تکنیک و حذف تمامی پورت‌های اتصال سیم دار، عینک واقعیت افزوده خود را به صورت کاملاً ضد آب تولید و عرضه کند.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 از عینک واقعیت افزوده خود رونمایی کند. شایعات همچنین تأکید دارند که اپل فرایند تولید نرم افزارهای مورد نیاز برای این محصول را شروع کرده است و عینک واقعیت افزوده اپل قرار است با سیستم عامل rOS به عنوان نسخه‌ای خاص از آی او اس تولید و عرضه شود.

اپل از همین حالا یک تیم متخصص را مأمور توسعه rOS و نرم افزارهای مورد نیاز برای این محصول کرده است. در این میان، هنوز اطلاعاتی در مورد تولید انبوه قطعات مورد نیاز برای کارکرد این محصول منتشر نشده است و معلوم نیست که این شرکت با چه کارخانه‌هایی در زمینه تولید این محصول همکاری می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420