لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 2018 احتمالاً تا پایان هفته آینده آماده عرضه خواهند شد

مک بوک پرو 2018 احتمالاً تا پایان هفته آینده آماده عرضه خواهند شد

برخی از تحلیلگران به‌تازگی رفتار شرکت اپل را زیر نظر قرار داده‌اند و طی آن به این نتیجه رسیده‌اند که این کمپانی سری مک بوک پرو 2018 را تا پایان هفته آینده آماده عرضه خواهد کرد.

وب سایت Mac Observer به‌تازگی با بررسی فروشگاه آنلاین رسمی شرکت اپل به نتیجه فوق رسیده است. بر همین اساس، تاریخ ارسال سفارش مک بوک پرو 2017 با سایز 13 اینچ بدون تاچ بار روی روز ششم ژوئن تنظیم شده است. کنفرانس WWDC 2018 در روز چهارم ژوئن برگزار می‌شود و اقدام اپل برای ارسال سریع سفارش‌های مک بوک پرو 2017 می‌تواند نشانه‌ای از آمادگی این کمپانی برای عرضه مک بوک پرو 2018 تا هفته آینده باشد.

برخی از گزارش‌ها نیز حاکی از آن است که موجودی مک بوک پروهای 2017 در برخی از اپل استورهای آمریکا به پایان رسیده است که این مسئله به خودی خود می‌تواند نشانه‌ای از تصمیم اپل برای عرضه زود هنگام مک بوک پرو 2018 به بازار باشد. به طور معمول، اپل مدت زمانی قابل توجه پس از معرفی یک محصول، آن را به بازار عرضه می‌کند. بدترین مثال این مسئله، هوم پاد بود که در جریان کنفرانس WWDC 2017 در خرداد 1396 رونمایی شد، اما عرضه آن تا بهمن 1396 با تأخیر مواجه شد.

اما حالا به نظر می‌رسد که اپل تصمیم دارد تا در سال 2018 هیچ کدام از محصولاتش را با تأخیر به بازار عرضه نکند. تا پیش از این، اپل تنها چند روز پس از عرضه آیپد نسل ششم، فرایند عرضه این محصول را در بازار شروع کرد و حالا احتمالاً مدیران این کمپانی تصمیم دارند تا این مسئله را در عرضه مک بوک پروهای 2018 نیز تکرار کنند.

اپل مدت زیادی است که فرایند تولید مک بوک پرو 2018 را شروع کرده است، به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد که این کمپانی در عرضه این محصول با تأخیر و مشکلات مختلف مواجه شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420