لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی نام و تاریخ عرضه پلی استیشن 5 را تائید کرد

سونی نام و تاریخ عرضه پلی استیشن 5 را تائید کرد

شرکت سونی به تازگی از طرف منابع رسمی خود نام تاریخ عرضه پلی استیشن 5 را تائید کرده است. این شرکت اعلام کرده که نام کنسول بعدی این شرکت دقیقاً «پلی استیشن 5» بوده و قرار است در «تعطیلات آغازی سال 2020» آماده عرضه به بازار شود.

تا پیش از این شایعاتی در مورد نام پلی استیشن 5 و تاریخ عرضه این کنسول بازی توسط خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده بود و حالا شرکت سونی تمامی این شایعات را تائید کرده است. سونی تصمیم دارد تا کنسول بعدی خود را در تعطیلات کریسمس و در زمان آغاز سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار کند.

این اطلاعات در وبلاگ رسمی پلی استیشن منتشر شده است که حاکی از آن است که کنسول بعدی سونی به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود و کاربران تا پیش از پایان یافتن سال 1399 خورشیدی امکان خرید و استفاده از این کنسول را خواهند داشت.

سونی همچنین تائید کرده که پلی استیشن 5 مجهز به کنترلر جدیدی خواهد بود که احتمالاً با عنوان دوال شاک 5 شناخته خواهد شد. سونی تائید کرده که این کنترلر جدید مجهز به هپتیک تاچ خواهد بود و همانند آیفون‌های شرکت اپل از یک سیستم هوشمند برای تشخیص ضربات استفاده می‌کند.

علاوه بر این، کنترلر دوال شاک 5 با طراحی متفاوتی از دکمه L2 و R2 آماده عرضه می‌شود که قابلیت‌های ویژه‌ای را به کاربران می‌دهد.

بازی‌های مربوط به این کنسول بازی نیز احتمالاً به زودی آماده معرفی خواهند شد و عملاً سونی به عنوان اولین شرکت تولید کننده کنسول‌های بازی نسل نهم در دنیای فناوری شناخته خواهد شد.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که پلی استیشن 5 تمامی بازی‌های پلی استیشن 4 را نیز پشتیبانی می‌کند و از طریق پلی استیشن نتورک قابل دانلود و نصب خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420