لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کپ کام رزیدنت اویل 7 را برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌کند

کپ کام رزیدنت اویل 7 را برای نینتندو سوئیچ منتشر می‌کند

 شرکت کپ کام به تازگی اعلام کرده که تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، بازی رزیدنت اویل 7 را برای نینتندو سوئیچ منتشر کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده که نسخه نینتندو سوئیچ بازی رزیدنت اویل 7 در ابتدا با عنوان Biohazard 7 برای ژاپن ارائه خواهد شد و پس از آن به صورت عمومی در تمامی جهان عرضه می‌شود. اقدام جدید کپ کام در راستای توجه هر چه بیشتر به کنسول نینتندو بوده است.

تا پیش از این بازی نسخه کلاود Biohazard 7 Resident Evil برای کاربران کنسول نینتندو سوئیچ منتشر شده بود که کاربران از طریق آن می‌توانستند بازی یاد شده را با قابلیت‌های مشابه PlayStation Now و GeForce Now operate در کنسول خود به صورت پردازش ابری، استریم کنند. کپ کام همچنین تصمیم دارد تا نسخه آزمایشی و محدود این بازی را با قیمت 18 دلار در اختیار گیمرهای نینتندو سوئیچ قرار دهد. این نسخه شامل یک تیکت 180 روزه به همراه یک دموی 15 دقیقه‌ای است که شامل تمامی DLC های بازی نیز می‌شود.

از آنجایی که اجرای رزیدنت اویل 7 نیازمند قدرت سخت افزاری بسیار بالایی است، احتمالاً کپ کام برای توسعه نسخه نینتندو سوئیچ این بازی، محدودیت‌های گرافیکی قابل توجهی را در نظر می‌گیرد. به همین دلیل حتی در صورت عرضه این نسخه، کاربران نینتندو قادر به اجرای نهایت کیفیت بازی یاد شده در کنسول خود نخواهند بود. این در حالی است که کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای ویندوزی، در حال حاضر این بازی را با کیفیت گرافیکی بسیار بالا در اختیار دارند.

گفتنی است که کپ کام با وجود اشاره به عرضه نهایی نسخه نینتندو سوئیچِ رزیدنت اویل 7 هنوز هیچ ادعایی در مورد زمان دقیق عرضه آن برای کشورهای دیگر نکرده است و هنوز معلوم نیست که کاربران این کنسول در کشورهای دیگر، چه زمانی قادر به اجرای این بازی در کنسول خود خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420