لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه دهندگان خواستار ارائه امکان آزمایش اپلیکیشن‌ها در اپ استور هستند

توسعه دهندگان خواستار ارائه امکان آزمایش اپلیکیشن‌ها در اپ استور هستند

گروهی از توسعه دهندگان که خود را با عنوان «اتحادیه توسعه دهندگان» معرفی کرده‌اند به تازگی نامه‌ای سرگشاده را به اپل ارسال کرده‌اند و طی آن از این کمپانی درخواست کرده‌اند تا امکان آزمایش اپلیکیشن‌ها به صورت Free Trial را در اپ استور ارائه دهد.

این گروه در نامه سرگشاده خود، اعلام کرده‌اند که اپل باید بسترهای مناسب برای پیاده سازی امکان آزمایش اپلیکیشن‌های پولی توسط کاربران را در اپ استور ارائه دهد، تا کاربران برای مدتی محدود بتوانند از اپلیکیشن‌ها استفاده کرده و سپس امکان خرید آن را داشته باشند. این تیم بر این اعتقاد است که اپلیکیشن‌های پر استفاده و خوب، باید پایداری و پاسخگویی خود را به کاربران نشان دهند و سپس از کاربران درخواست پرداخت پول کنند.

بسیاری از اپلیکیشن‌ها به دلیل عدم وجود این قابلیت در اپ استور، از طرف کاربران بازدید نمی‌شوند و کاربران ریسک خرید آن‌ها را پیش از امتحان کردن به خود نمی‌دهند. همین مسئله باعث می‌شود تا میزان فروش اپلیکیشن‌های پولی به طرز قابل توجهی کاهش پیدا کند. از طرفی تنها بخشی از اپلیکیشن‌ها که به صورت فریمیوم یا پرداخت درون برنامه‌ای اقدام به عرضه محصولات نرم افزاری پولی می‌کنند، همچنان طرفدار زیادی دارند.

تا پیش از این نیز بسیاری از آمارهای قابل اتکای منتشر شده از اپ استور نشان می‌دادند که کاربران تمایل بسیار زیادی به استفاده از اپلیکیشن‌های مبتنی بر سیستم پرداخت درون برنامه‌ای دارند. تیم اتحادیه توسعه دهندگان امید دارد که اپل با دریافت این نامه سرگشاده، نهایتاً در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال WWDC 2018 قابلیت ویژه برای ارائه اپلیکیشن‌ها به صورت Free Trail را در اپ استور ارائه دهد.

این تیم همچنین بر این باور است که ارائه این قابلیت باعث می‌شود تا درآمد توسعه دهندگان از فروش اپلیکیشن‌های مختلف افزایش قابل توجهی پیدا کند و تمایل کاربران به خرید نرم افزارهای پولی بیشتر از قبل شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420