لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی نمایشگر لمسی در دسته پلی استیشن 5 قرار می‌دهد

سونی نمایشگر لمسی در دسته پلی استیشن 5 قرار می‌دهد

پس از فاش شدن تصویری از نسخه توسعه دهندگان پلی استیشن 5، حالا برخی از خبرگزاری‌ها ادعا کرده‌اند که شرکت سونی تصمیم دارد تا یک نمایشگر لمسی را در دسته پلی استیشن 5 تعبیه کند.

تا پیش از این، پتنت های مختلف ظاهر احتمالی دسته پلی استیشن 5 را فاش کرده بودند که نشان دهنده آن بود که شرکت سونی همچنان از همان طراحی سابق که در دوال شاک 4 به کار برده برای ساخت دسته پلی استیشن 5 نیز استفاده کرده است.

اما حالا مشخص شده است که شرکت سونی تصمیم دارد تا جای تاچ بار را با یک نمایشگر لمسی در دوال شاک 5 تغییر دهد و یک رابط کاربری کاملاً ویژه را برای نسل بعدی کنسول‌های خود آماده عرضه کند. انتشار این خبر توسط وب سایت‌های مختلف باعث شده تا برخی از طراحان تصاویری مفهومی از این کنترلر جدید را منتشر کنند که از همین حالا در حال انتشار در شبکه‌های اجتماعی مختلف و وب سایت‌های گوناگون اینترنتی است.

شرکت سونی تصمیم دارد تا پلی استیشن 5 را در آینده نزدیک و مشخصاً در بهار سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار کند. برخی از خبرگزاری‌ها بر این باور هستند که کنترلر این کنسول بازی همچنان از باتری داخلی استفاده می‌کند که تنها تغییر اعمالی در بخش منبع تغذیه آن مربوط به درگاه شارژ آن خواهد شد.

دسته پلی استیشن 5 مجهز به درگاه یو اس بی تایپ سی خواهد بود و سونی دیگر استفاده از درگاه‌های قدیمی‌تر یعنی میکرو یو اس بی را به‌طور کامل از سیستم ارتباطی کنترلر های خود حذف خواهد کرد.

با وجود انتشار این اطلاعات، هنوز معلوم نیست که شرکت سونی تصمیم به اعمال چه تغییرات دیگری در نسل بعدی کنسول‌های خود دارد و باید تا زمان معرفی نهایی این کنسول منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420