لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در تعادل میان طراحی و تولید انبوه آیفون اس ای 2018 با مشکل مواجه شده است

اپل در تعادل میان طراحی و تولید انبوه آیفون اس ای 2018 با مشکل مواجه شده است

 بر اساس شایعات آیفون اس ای 2018 نهایتاً تا یک ماه دیگر به دنیا معرفی می‌شود و حالا مشخص شده که اپل در تعادل میان طراحی و تولید انبوه این محصول با مشکل مواجه شده است.

Ben Geskin یکی از افشاگران معروف محصولات فناوری به تازگی تصویری از آیفون اس ای 2018 منتشر کرده است که در آن مشخص شده که این تلفن هوشمند با پنل پشتی شیشه‌ای برای ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم تولید و عرضه می‌شود. از طرف دیگر، هفته گذشته یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی آیفون اعلام کرده بود که این تلفن هوشمند با طراحی تمام صفحه به همراه قابلیت احراز هویت فیس آیدی تولید و عرضه می‌شود. البته تحلیل گران اخیراً اعلام کرده‌اند که اطلاعات منتشر شده از تولید کننده قاب آیفون‌ها، متعلق به آیفون 6.1 اینچی است و به آیفون 4 اینچی امسال مربوط نمی‌شود.

اما حالا برخی از تحلیل گران ادعا کرده‌اند که اپل برای ارائه تمامی این قابلیت‌ها در آیفون اس ای 2018 نیازمند زمان بسیار زیادی است که با نزدیک بودن زمان معرفی و عرضه نهایی این محصول تطابق ندارد. در حقیقت اپل برای ارائه تمام این قابلیت‌ها در آیفون اس ای 2018 باید زمان بیشتری برای تولید انبوه این محصول صرف کند که احتمالاً عرضه آن را به تأخیر می‌اندازد.

عده‌ای دیگر از تحلیل گران ضمن رد پیش بینی‌ها در مورد تأخیر در عرضه آیفون اس ای 2018، اعلام کرده‌اند که اپل احتمالاً برخی از قابلیت‌هایی که در شایعات پیشین منتشر شده را از این تلفن هوشمند حذف می‌کند و به جای آن این تلفن هوشمند را با قابلیت‌های کمتری تولید و عرضه می‌کند.

بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد تا آیفون اس ای 2018 را به عنوان اولین آیفون معرفی شده در سال جدید، در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 که در خرداد امسال برگزار می‌شود، معرفی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420