لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل همچنان به دنبال ساخت اتومبیل‌های خودران است

اپل همچنان به دنبال ساخت اتومبیل‌های خودران است

بر اساس گزارش ناظران محلی در ایالت کالیفرنیا، شرکت اپل همچنان در حال تست قابلیت‌های اتومبیل‌های خودران است.

وب سایت macreports به‌تازگی اعلام کرده که اتومبیل‌های خودران اپل که به منظور تست سیستم‌های هوشمند مورد نیاز برای این اتومبیل‌ها ساخته شده‌اند، همچنان در خیابان‌های کالیفرنیا دیده شده‌اند و شهروندان نیز عکس‌های مختلفی از آن‌ها گرفته‌اند. ر اساس گزارش‌ها شرکت اپل در حال حاضر 55 اتومبیل را به همراه 83 راننده را به خیابان‌های ایالت کالیفرنیا در آمریکا آورده است تا قابلیت‌های مورد نیاز برای توسعه سیستم‌های خودران در اتومبیل‌ها را مورد تست و بررسی قرار دهد.

موج اطلاعات قابل اتکا از فعالیت اپل برای ساخت اتومبیل‌های خودران، از حدود یک سال پیش با انتشار تصویری از یک خودروی لکسوس شاسی بلند RX450h که روی آن دوربین‌های تشخیصی برای تست سیستم‌های خودران قرار گرفته بود، شروع شد.

تا پیش از آن نیز شایعاتی در مورد تلاش اپل برای توسعه و ساخت اتومبیل‌های خودران منتشر شده بود. در این شایعات، ادعا شده که اپل تصمیم دارد تا از اتومبیل‌های خودران در سیستم حمل و نقل اپل پارک استفاده کند. ادعای دیگر در مورد اتومبیل‌های اپل، بر این اساس است که جانی آیو، مدیر بخش طراحی این محصولات در تلاش است تا فرمان این اتومبیل‌ها را به صورت کروی تولید کند تا روند کنترل اتومبیل دقیق‌تر و راحت‌تر شود.

تیم کوک نیز سال گذشته در یکی از مصاحبه‌های خود ضمن اشاره به تلاش اپل به تولید اتومبیل‌های خودران، اعلام کرد که هوش مصنوعی، مادر تمام تکنولوژی‌های آینده است. بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا با توسعه هوش مصنوعی و واقعیت افزوده، بستر مناسب برای تولید اتومبیل‌های خودران را باز کند. مدیر عامل اپل همچنین اعلام کرده که این کمپانی به دنبال تولید اتومبیل به تنهایی نیست بلکه این شرکت در تلاش است تا با همکاری کارخانه‌های مختلف، اتومبیل‌های خودران و هوشمند را تولید و عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420