لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر مفهومی جدید از آیفون اس ای 2 منتشر شد

تصویر مفهومی جدید از آیفون اس ای 2 منتشر شد

در پی انتشار شایعات جدید مربوط به آیفون اس ای 2 به تازگی تصویری مفهومی از این تلفن هوشمند منتشر شده است که در آن پنل پشتی نسخه ویژه جدید آیفون مجهز به جنس شیشه‌ شده است.

مهم‌ترین خصوصیت نشان داده شده در این تصویر شامل پنل پشتی شیشه‌ای آن می‌شود. شایعاتی که به تازگی توسط شرکت Olixar، یکی از تولید کنندگان لوازم جانبی آیفون‌ها منتشر شده است، نشان می‌دهد که آیفون اس ای 2 مجهز به طراحی نمایشگر تمام صفحه و بدون حاشیه خواهد شد. از طرف دیگر مشخص شده که این تلفن هوشمند با فرورفتگی مشابه آیفون ایکس تولید می‌شود که به منظور تعبیه سیستم احراز هویت فیس آیدی در آن گنجانده شده است.

شایعات گذشته نشان می‌داد که اپل با تعبیه طراحی بدون حاشیه، اندازه نمایشگر آیفون اس ای 2 را به 4.7 اینچ خواهد رساند. این فرایند، بدون تغییر ابعاد دستگاه انجام میشود و آیفون اس ای 2 با ابعاد نسل قبلی خود تولید خواهد شد. با وجود این پیش بینی‌ها، در این شایعات هیچ ادعایی مبنی بر جنس بدنه تلفن هوشمند آینده اپل نشده بود.

اما حالا بر اساس شایعات جدید، اپل تصمیم دارد تا پنل پشتی آیفون اس ای 2 را همانند آیفون‌های معرفی شده در سال 2017 با پنل شیشه‌ای تولید کند. گفتنی است که پنل شیشه‌ای در آیفون‌ها باعث می‌شود تا این دستگاه‌ها برای پشتیبانی از شارژ بدون سیم آماده شوند. بر اساس تصویر منتشر شده، می‌تواند مطمئن بود که تمامی مدل‌های آیفون 2018 با پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم تولید می‌شوند و اپل در سال جدید به طور کامل سیستم احراز هویت مبتنی بر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی خداحافظی خواهد کرد.

Olixar از همین حالا لوازم جانبی مخصوص این تلفن هوشمند، نظیر قاب و محافظ صفحه نمایش را تولید کرده است. بر اساس شایعات، اپل تصمیم دارد نهایتاً تا یک ماه دیگر از نسخه جدید آیفون اس ای رونمایی کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420