لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل اسیستنت در آینده به جای شما با تلفن صحبت می‌کند

گوگل اسیستنت در آینده به جای شما با تلفن صحبت می‌کند

شرکت گوگل روز گذشته در جریان کنفرانس I/O 2018 علاوه بر معرفی اندروید P، از قابلیت‌های جدید دستیار هوشمند صوتی گوگل اسیستنت نیز رونمایی کرد.

بر اساس ادعای این شرکت، گوگل اسیستنت به لطف یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی قدرتمندتر در آینده‌ای نزدیک می‌تواند چندین کار مختلف را به صورت هم‌زمان انجام دهد و به صورت خودکار مکالمه‌های طولانی مدتی را انجام دهد. دستیارهای هوشمند صوتی امروزی اغلب توان پاسخ به یک سؤال را دارند و روند کار آن‌ها به صورتی است که پس از پاسخ به یک درخواست کاربر، جمله قبلی را فراموش می‌کنند.

اما حالا گوگل تصمیم گرفته تا با استفاده از هوش مصنوعی جدید خود، این دستیار هوشمند صوتی را برای پاسخگویی به مکالمات طولانی مدت آماده کند. این قابلیت باعث می‌شود تا گوگل اسیستنت بتواند در آینده‌ای نزدیک به جای کاربران با مخاطبین تماس گرفته و مکالمات مختلف را با آن‌ها انجام دهد.

گوگل همچنین از چیپ جدید مبتنی بر یادگیری ماشینی خود نیز با عنوان TPU 3.0 رونمایی کرده است که باعث بهبود هوش مصنوعی در محصولات آینده ‌این شرکت خواهد شد. علاوه بر این، گوگل اسیستنت از این پس با 6 صدای جدید کار خواهد کرد تا این دستیار هوشمند بتواند در مکالمات اجتماعی، تعامل بیشتری با انسان‌ها داشته باشد. گوگل اسیستنت از این پس می‌تواند وظایف مختلف نظیر مسیریابی از طریق گوگل مپ و ارسال ایمیل‌های مختلف از طریق اپلیکیشن جیمیل را انجام دهد.

گوگل تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، بسیاری از وظایف مختلف کاربران را به اسیستنت محول کند تا کاربران حتی بدون نگاه کردن به تلفن هوشمند بتوانند کارهای مختلف را انجام دهند. برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که ادعای اخیر گوگل در مورد این دستیار هوشمند صوتی نشانه‌ای از بلند پروازی‌های این شرکت در زمینهٔ توسعه هوش مصنوعی، به سبک فیلم‌های علمی-تخیلی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420