لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ‌ها مشکل خر و پف کاربران را برطرف می‌کنند

اپل واچ‌ها مشکل خر و پف کاربران را برطرف می‌کنند

 Sleep Cycle حدود یک سال پیش از یک قابلیت جدید برای مقابله با مشکل خر و پف کاربران رونمایی کرد. اما حالا این استارت آپ تصمیم دارد تا یک اپلیکیشن اختصاصی را برای برطرف کردن مشکل خروپف کاربران در اپل واچ توسعه دهد.

هدف این اپلیکیشن بسیار ساده است. این اپلیکیشن از موتور حساس به ضربه اپل واچ یا همان Taptic Engine استفاده می‌کند تا پس از تشخیص خر و پف کردن کاربر توسط نسخه آیفون این اپلیکیشن، ضربه‌ای نامحسوس را به مچ دست کاربر انتقال دهد. این ضربه شدت بسیار کمی دارد و به همین دلیل، باعث بیدار شدن فرد از خواب نمی‌شود ولی باعث می‌شود تا سر و صداهای ایجاد شده در هنگام خواب، قطع شود.

همان‌طور که تا پیش از این نیز گفته شد، این قابلیت به صورت رسمی و توسط اپل توسعه پیدا نکرده است و پتنت آن توسط Sleep Cycle به ثبت رسیده است. این قابلیت همچنین باعث می‌شود تا سیکل خواب عمیق در کاربران اپل واچ کامل‌تر شود.

قابلیت دیگر اپلیکیشن Sleep Cycle باعث می‌شود تا Taptic Engine اپل واچ بتواند به آرامی کاربر را در زمان مشخص از خواب بیدار کند. این قابلیت به طور هم‌زمان ریتم خواب کاربر را ردیابی می‌کند و بر اساس آن صدای زنگ بیدار شدن را پخش می‌کند تا در مدت زمان مشخص و پس از کامل شدن ریتم خواب کاربر از خواب بیدار شود.

اپلیکیشن Sleep Cycle به طور کلی از دو پتنت مهم استفاده می‌کند. اولین پتنت به کار رفته در این اپلیکیشن شامل تشخیص دقیق لحظه خواب افراد می‌شود. دومین پتنت این مجموعه نیز شامل ردیابی دقیق فرایند خواب با استفاده از تشخیص صدا می‌شود. این اپلیکیشن می‌تواند با استفاده از صدای دریافتی سطح خواب کاربر را ردیابی کند و بر اساس آن کاربر را از خواب بیدار کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این اپلیکیشن و دریافت آن می‌توانید به وب سایت رسمی Sleep Cycle مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420