لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ارزان قیمت 6.1 اینچی دو سیم کارته خواهد بود!

آیفون ارزان قیمت 6.1 اینچی دو سیم کارته خواهد بود!

 اپل به احتمال زیاد تصمیم دارد تا در سال جدید جاری میلادی، دو مدل آیفون ارزان قیمت را تولید. تفاوت این دو مدل به احتمال زیاد به قابلیت اتصال سیم کارت‌ها مربوط خواهد شد.

این ادعا توسط مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Securities منتشر شده است که بر اساس آن اپل احتمالاً تصمیم دارد دو مدل آیفون ارزان قیمت را به صورت تک سیم کارت و دو سیم کارت تولید کند. بر اساس این ادعا، آیفون ارزان قیمت دو سیم کارته اپل قرار است به صورت dual-SIM dual standby تولید شود که به معنای آن است که دو جایگاه مجزا و فیزیکی برای اتصال سیم کارت‌ها دارد.

مینگ چی کو بر این اعتقاد است که آیفون 6.1 اینچی دو سیم کارته قرار است با برچسب قیمت بین 650 تا 750 دلار به بازار عرضه شود. این در حالی است که آیفون 6.1 اینچی تک سیم کارته با قیمت پایه 550 تا 650 دلار به فروش خواهد رسید. علاوه بر این دو مدل آیفون، شرکت اپل تصمیم دارد تا دو تلفن هوشمند دیگر را با نمایشگرهای اولد تولید کند که با سایز 5.8 تا 6.5 طراحی می‌شوند که به عنوان نسل دوم آیفون ایکس معرفی خواهند شد.

بر اساس پیش بینی جدید منتشر شده، آیفون دو سیم کارته اپل به صورت LTE+LTE خواهد بود و قابلیت اتصال هر دو سیم کارت به شبکه ارتباطی نسل چهارم را دارد. علاوه بر این، اپل برای تولید آیفون‌های 2018 از تراشه‌های XMM 7560 ساخت شرکت اینتل و Snapdragon X20 ساخت شرکت کوالکام استفاده خواهد کرد.

مینگ چی کو با این ادعای خود، شایعه دو روز پیش در مورد قیمت پایه 799 دلاری آیفون 6.1 اینچی را رد کرده است و حالا مشخص شده که این تلفن هوشمند با قیمت 550 تا 750 بر اساس ظرفیت و سیم کارت تولید خواهد شد.

گفتنی است که اطلاعات فاش شده دیروز، نشان می‌دهند که اپل احتمالاً از آیفون‌های ارزان قیمت خود در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان WWDC 2018 که در خرداد ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد.

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420