لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ پنل اولد آیفون‌های 2018 را تولید می‌کند

سامسونگ پنل اولد آیفون‌های 2018 را تولید می‌کند

شرکت سامسونگ فرایند تولید پنل‌ اولد آیفون‌های 2018 را شروع کرده است و قرار است طبق جدول زمان بندی مشخص، آن‌ها را به اپل ارائه کند.

بر اساس گزارش جدیدی که از تأمین کننده‌های اپل منتشر شده است، شرکت سامسونگ، وظیفه تولید پنل نمایشگر آیفون‌ها را برای یک سال دیگر بر عهده گرفته است. این در حالی است که گزارش‌های پیشین، بر این ادعا بودند که اپل در سال جدید وظیفه تولید انبوه پنل‌های اولد نمایشگر به کار رفته در آیفون‌ها را به عهده شرکت ال جی می‌گذارد و کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا سامسونگ را از لیست تأمین کنندگان خود حذف کنند.

علاوه بر این، از حدود سه ماه پیش تا کنون روند تولید انبوه نمایشگر آیفون‌ها متوقف شده بود که همین مسئله باعث شده  تا حدس و گمان‌ها در مورد کم رنگ شدن رابطه اپل با سامسونگ افزایش پیدا کند. اما حالا مشخص شده که اپل برای بار دیگر تصمیم به همکاری با سامسونگ گرفته است و این شرکت قرار است تولید انبوه نمایشگرهای نسل جدید آیفون ایکس و آیفون ایکس پلاس را بر عهده بگیرد.

سامسونگ قرار است، تا ماه می بین 2 تا 3 میلیون از پنل‌های اولد مناسب آیفون‌های 2018 را تولید کند و پس از آن در ماه ژوئن، 4 تا 6 میلیون دیگر از این قطعه را به اپل تحویل دهد. احتمالاً اپل به دلیل مشکلات مربوط به تأخیر در عرضه آیفون‌ها، تصمیم گرفته تا یک سال دیگر با سامسونگ همکاری کند و این شرکت فعلاً تصمیمی برای حذف سامسونگ از زنجیره تأمین قطعات خود ندارد.

بر اساس شواهد، اپل تصمیم دارد تا آیفون‌های 2018 را در سه مدل مختلف تولید کند. این 3 محصول، شامل یک آیفون 5.8 اینچی و یک فبلت 6.5 اینچی با نمایشگر اولد به همراه یک تلفن هوشمند میان رده با نمایشگر 6.1 اینچی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420