لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون‌ها تا سال آینده مجهز به لنز سوم خواهند شد

آیفون‌ها تا سال آینده مجهز به لنز سوم خواهند شد

 شایعات جدیدی در مورد آیفون‌های سال آینده منتشر شده است که بر اساس آن، اپل احتمال دوربین پشتی این تلفن‌های هوشمند را مجهز لنز سوم خواهد کرد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری تایوانی Economic Daily News، حداقل یکی از آیفون‌های معرفی شده در سال 2019 مجهز به دوربین با لنز سوم خواهد بود. در ادامه این گزارش آمده است که دوربین آیفون یاد شده مجهز به لنزی با طراحی 6p با مقدار زوم 5 برابر خواهد بود. هنوز مشخص نیست که سیستم زوم این بنز به صورت هیبریدی خواهد بود و یا اپل از یک سیستم اپتیکال یا دیجیتالی استفاده می‌کند.

با وجود این شایعات، باید اشاره کرد که مینگ چی کو، تحلیل گر KGI تا به امروز در مورد صحت این شایعه ادعایی را مطرح نکرده است.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، اپل تصمیم دارد تا قدمی رقابت‌جویانه علیه شرکت هواوی و تلفن تازه از راه رسیده آن، یعنی هواوی پی 20 بردارد. این تلفن هوشمند که به تازگی از طرف کمپانی چینی معرفی شده است، دارای دوربین با لنز سوم است. این دوربین دارای یک لنز f/1.8 40 مگاپیکسلی، یک لنز مونوکروم f/1.6 20 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو f/2.4 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر است.

ارائه لنز سوم در تلفن‌های هوشمند مزیت‌های بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به بهبود کاربرد دوربین در عکاسی محیط‌های تاریک اشاره کرد. اپل تصمیم دارد تا با عرضه یک آیفون با لنز سوم، رقابت جدیدی با شرکت‌های تولید کننده تلفن‌های هوشمند، نظیر هواوی را شروع کند. تا پیش از این، اپل با ارائه دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس رقابت در زمینه تولید دوربین‌های چندگانه را شروع کرده بود.

گفتنی است، هواوی یکی از مهم‌ترین مدعیان تولید دوربین‌های چند لنزه است و به همین دلیل، اپل با تولید محصولات باکیفیت‌تر، تلاش دارد تا توجه بیشتری را نسبت به محصولات هواوی جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420