لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ارزان‌ترین مک بوک ایر خود را تا دو ماه دیگر عرضه می‌کند!

اپل ارزان‌ترین مک بوک ایر خود را تا دو ماه دیگر عرضه می‌کند!

 بر اساس جدیدترین شایعات منتشر شده توسط KGI، شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جدید میلادی از یک سری محصولات ارزان قیمت خود رونمایی کند.

تا پیش از این، شایعات زیادی از KGI و مینگ چی کو منتشر شده بود که ادعا می‌کردند که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا نسخه‌ای ارزان قیمت از آیپد و آیفون را رونمایی کند. اما حالا این تحلیل گر سرشناس در جدیدترین پیش بینی خود ادعا کرده که کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا در سال جدید میلادی یک نسخه ارزان قیمت از مک بوک‌ها را نیز روانه بازار کنند.

مک بوک ایرها همواره به عنوان ارزان‌ترین و در عین حال نازک‌ترین لپ تاپ‌های تولید شده توسط اپل شناخته می‌شدند، اما حالا به نظر می‌رسد که اپل در سال جدید تصمیم دارد تا حتی قیمت مک بوک ایرها را نیز کاهش دهد.

شایعات در مورد مک بوک ایر ارزان قیمت در حالی منتشر می‌شود که تا پیش از این شنیده‌ها حاکی از آن بود که اپل در سال جدید با حذف سری مک بوک ایر، تصمیم دارد تا مک بوک‌های 13 و 11 اینچی خود را در کنار مک بوک‌های 12 اینچی تولید و عرضه کند.

اما در پیش بینی جدید مینگ چی کو مشخص شده است که اپل احتمالاً تا پایان نیمه دوم سال جاری میلادی از مک بوک ایر ارزان قیمت خود رونمایی خواهد کرد. کو در ادامه ادعا کرده که در سال جدید میلادی میزان فروش و عرضه مک بوک‌ها به دلیل وجود مدل‌های ارزان قیم 10 تا 15 درصد افزایش را تجربه خواهد کرد.

در پیش بینی منتشر شده هیچ ادعایی در مورد خصوصیات سخت افزاری مک بوک ایرهای جدید نشده است. با این حال پیش بینی می‌شود که این محصولات مجهز به نمایشگر با کیفیت‌تر از رزولوشن 1440 در 900 پیکسل شوند و همچنین پورت‌های مختلف آن‌ها حذف شده و درگاه‌های USB-C جای آن‌ها بگیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420