لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تمهیداتی برای عدم برخورد کارکنان با ساختمان شیشه‌ای اپل پارک در نظر گرفت

اپل تمهیداتی برای عدم برخورد کارکنان با ساختمان شیشه‌ای اپل پارک در نظر گرفت

 مدتی پیش گزارش‌هایی مبنی بر برخورد برخی از کارکنان شرکت اپل با دیوارهای شیشه‌ای ساختمان مرکزی اپل پارک منتشر شد و حالا به نظر می‌رسد که اپل، تمهیداتی ویژه را برای جلوگیری از آن در نظر گرفته است.

ساختمان مرکزی اپل پارک با دیوارهای شیشه‌ای درست شده است، همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کارکنان به طور اتفاقی با این دیوارها برخورد کنند و در نتیجه آن، آسیب ببینند. در این میان گزارش‌های دیگری از اینکه برخی از بازدید کنندگان نیز با مشکلاتی از این دست مواجه شده‌اند نیز وجود دارد.

برخوردهای کارکنان با دیوارهای شیشه‌ای این ساختمان تا حدی پیش رفت که بسیاری از خبرگزاری‌های معروف در مورد آن، گزارش‌هایی را منتشر کرده بودند. اما حالا اپل برای جلوگیری از رخ داد اتفاقاتی مشابه، تمهیداتی ویژه را در نظر گرفته است و برچسب‌های خاصی را روی دیوارهای آن قرار داده است. بر اساس گزارش‌ها، این استیکرها از تاریخ 30 دسامبر سال 2017 میلادی نصب شده‌اند تا کارکنان در حین رفت و آمد، مشکلی در برخورد با دیوارهای شیشه‌ای نداشته باشند.

یکی از گردشگران اپل پارک به نام آلبرت سالوادور اعلام کرده که این استیکرها به تازگی نصب شده‌اند و از برخورد افراد با دیوارها جلوگیری می‌کنند.

مشکلات مربوط به معماری و طراحی اپل پارک تا جایی پیش رفته است که حتی جانی آیو به عنوان مدیر بخش طراحی شرکت اپل نیز از این مرکز انتقاداتی را مطرح کرده بود. یکی از مسائل مورد انتقاد آیو به همین دیوارهای شیشه‌ای و عدم وجود نشان گرها مربوط بود. وی در یکی از مصاحبه‌های خود به کنایه اعلام کرده بود که اپل باید برای این مرکز، یک بیمارستان صحرایی در نظر بگیرد.

در کنار جانی آیو، مدیران دیگر شرکت اپل نیز انتقاداتی را در مورد کار در این مرکز مطرح کرده بودند. به همین دلیل، اپل مجبور شده تا برخی از بخش‌های کاری خود را خارج این ساختمان و در مکان‌هایی دیگر در کوپرتینو نگه دارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420