لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: اپل در حال ساخت محصولاتی است که عرضه آن‌ها تا چند سال دیگر به تعویق خواهد افتاد

تیم کوک: اپل در حال ساخت محصولاتی است که عرضه آن‌ها تا چند سال دیگر به تعویق خواهد افتاد

 تیم کوک، مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی در ادعای جدید خود اعلام کرده که شرکت اپل در حال ساخت محصولاتی است که تا چندین سال دیگر عرضه نخواهد شد.

وی در ادامه توضیح داده که اپل در حقیقت نیاز به زمان بیشتری برای تحقیق و توسعه در این زمینه دارد و این شرکت تصمیم دارد تا محصولاتی پیشرفته‌تر را تولید کند. بر همین اساس، کوک تائید کرده که اپل از همین حالا روی محصولاتی که قرار است در دهه 2020 عرضه شود کار می‌کند.

بر اساس شایعات اپل تصمیم دارد تا روی فناوری واقعیت افزوده سرمایه گذاری ویژه‌ای کند و طی آن محصولاتی سخت افزاری و نرم افزاری ویژه‌ای را برای بهبود تجربه کاربری کاربران توسعه دهد. در این شایعات آمده است که اپل تصمیم دارد تا محصولاتی ویژه نظیر یک عینک واقعیت افزوده را تولید کند که ممکن است تا سال آینده و مشخصاً سال 2019 عرضه آن به طول بیانجامد.

علاوه بر این، اپل به طور حتم تصمیم دارد تا محصولات خود در دهه آینده میلادی را با قابلیت‌هایی ویژه و مبتنی بر واقعیت افزوده تولید و توسعه دهد. بسیاری از تحلیلگران ادعا می‌کنند که اپل در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، عینک واقعیت افزوده خود را در جریان کنفرانسی در اکتبر سال جاری میلادی معرفی می‌کند و عرضه آن را تا اواسط سال 2019 میلادی به تعویق خواهد انداخت.

در این میان اپل احتمالاً برنامه‌ای ویژه برای سری محصولات آیفون دارد و طی آن تصمیم دارد تا این گونه از محصولات را با قابلیت‌هایی قدرتمندتر به بازار عرضه کند تا کاربری با آن‌ها به طور کامل تغییر کند.

با این تفاسیر، هنوز برای پیش بینی نحوه ساخت محصولات اپل در دهه آینده زود است و معلوم نیست که اپل تا آن زمان تصمیم به تولید چه محصولاتی را دارد. تا پیش از این نیز بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده بودند که اپل تصمیم دارد تا با تکیه بر تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، اتومبیل خودران خود را تولید کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420