لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

زمان رونمایی و قیمت آیفون ۱۵

زمان رونمایی و قیمت آیفون ۱۵

زمان رونمایی و تاریخ عرضه آیفون ۱۵

آیفون ۱۵ به احتمال زیاد در اواسط شهریور ماه سال جاری و همچون گذشته در قالب چهار مدل مختلف رونمایی خواهد شد و قیمت آیفون ۱۵ احتمالا از ۷۹۹  خواهد بود. گمانه زنی ها حاکی از آن است که مدل ها مانند آیفون 14 شامل مدل های آیفون پرو مکس 15، پرو 15، 15 و 15 پلاس می شود. یکی از مهمترین تغییراتی که آیفون 15 نسبت به مدل های قبلی خواهد داشت و تمامی کاربران انتظار آن را در سال اخیر از اپل را داشتند تغییر پورت ورودی گوشی از لایتنینگ به USB-C مجهز به فناوری تاندربولت نسل 4 است که گوشی را با استانداردهای جهانی سازگار می سازد.
در مورد نمایشگر محصول هر چهار مدل مجهز به صفحه نمایش OLED با سایز های 6.1 تا 6.7 اینچ بوده و مجهز به فناوری Always-on و دالبی ویژن HDR نیز هست.
آیفون 15 برای تمامی مدل های خود با پردازنده 3 نانومتری A16 Bionic عرضه خواهد شد که قدرت پردازش و سطح کارایی بالاتری نسبت مدل های قدیمی تر دارد و استفاده از تراشه Apple GPU نیز کیفیت عملکردی پردازنده را در زمان بازی بالاتر خواهد برد.
دوربین آیفون 15 دارای فناوری اولترا واید و قابلیت تصویر برداری 8K خواهد بود و سایر ویژگی های منحصربفرد به کار رفته در آیفون 14 نظیر لیدار، سینماتیک و تلفوتو را نیز به عنوان قابلیت های دوربین خود می تواند داشته و دوربین جلو آن این محصول به احتمال زیاد دارای حسگر تشخیص چهره سه بعدی برای باز کردن قفل صفحه نمایش است و خروجی این دوربین می تواند برای برنامه واقعیت مجازی AR مفید باشد. سیستم شارژ بی سیم و سریع مگ سیف 15 وات نیز برای باتری آیفون ۱۵ وات محیا خواهد شد. علاوه بر این قاب بدنه این محصول از جنس تیتانیوم و کاملا ضدخش و ضربه است.

قیمت آیفون ۱۵

با توجه به برآورد امکانات محصول، پیش بینی ها برای قیمت آیفون ۱۵ حدود 799 دلار و برای مدل پلاس 999 دلار را تعیین شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420