Warning: Undefined array key "HTTP_REFERER" in /home/magapplenic/public_html/wp-content/plugins/wp-favorite-posts/wp-favorite-posts.php on line 129
هدفون بیتس با بدنه شفاف به زودی معرفی می‌شود 【ℕICMag】

لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هدفون بیتس با بدنه شفاف به زودی معرفی می‌شود

هدفون بیتس با بدنه شفاف به زودی معرفی می‌شود

هدفون بیتس با بدنه شفاف یکی از محبوب ترین هندزفری های بی سیم بازار خواهد بود که با کیفیت صدای بالا، طراحی زیبا و سیستم حذف نویز فعال مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند. شایعات چینین می‌گویند که Beats Studio در سال 2023 معرفی خواهد شد.
برخی از منابع خبری اطلاع داده اند که شرکت بیتس در حال کار بر روی نسخه جدیدی از بیتس استدیو است و البته هنوز هیچ تایید رسمی از سوی شرکت بیتس در این خصوص صورت نگرفته است و این موضوع فقط در حد شایعه محسوب می شود.
هدفون بیتس با بدنه شفاف قرار است با ویژگی های جدید و بهبود یافته از جمله باتری قوی تر، کنترل لمسی روان تر، پشتیبانی از شارژ سریع و بلوتوث نسخه 6 مشتریان را شگفت زده کند.
یکی از مهمترین تغییرات نسخه جدید بهبود عملکرد باتری لیتیوم پلیمری کیس می باشد که علاوه بر امکان شارژدهی 24 ساعته با 5 دقیقه شارژ می توانید به مدت یک ساعت از دستگاه استفاده کنید. این هدفون همانند نسخه های قبل از طریق پورت USB-C با سرعت شارژ می شود.
هندزفری از بلوتوث نسخه 6 پشتیبانی می کند که برد بالاتر، پایداری بیشتر، مصرف انرژی کمتر و امکان اتصال به چند دستگاه به طور همزمان را دارد، بهره برده است و از این طریق قدرت پخش و عملکرد بالاتری را یافته است.
ویژگی دیگر این هدفون کنترل لمسی روان تر روی هر کدام از گوشی ها است که امکان رفت به موزیک بعدی یا قبلی و همچنین با سرعت بالاتری به تماس پاسخ داده و یا تماس را رد کرد و یا حالت حذف نویز فعال را با سرعت بیشتری فعال نمود.
هدفون بیتس با بدنه شفاف برای کاربران اپل قابلیت پشتیبانی از دالبی اتمس در سرویس اپل موزیک را دارد که صدای فضایی Spatial Audio خودکار را به صورت غنی تری به گوش می رساند تا از این طریق بتواند بیشترین جذابیت برای کاربر فراهم آورد.
جذابترین ویژگی این محصول که شایعات زیادی در مورد آن وجود دارد شفافیت بدنه این محصول است و مشخص بودن بخش های داخلی آن هست که هندزفری را به یکی از متفاوت ترین محصولات شرکت بیتس تبدیل می کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420