لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای کارکنانش کلینیک پزشکی اختصاصی می‌سازد

اپل برای کارکنانش کلینیک پزشکی اختصاصی می‌سازد

 بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده توسط CNBC، شرکت اپل تصمیم دارد تا دو کلینیک پزشکی برای کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها افتتاح کند.

اطلاعات مربوط به این کلینیک در وب سایت رسمی Acwellness آمده است که بر اساس آن اپل تصمیم دارد تا کلینیک‌هایی اختصاصی را برای کارکنان خودش راه اندازی کند. بر اساس ادعای رسمی این وب سایت و حساب کاربری لینکداین آن، یکی از کلینیک‌های پزشکی اپل قرار است در مقر اصلی جدید این کمپانی، یعنی اپل پارک افتتاح شود و کلینیک دیگر قرار است در منطقه‌ای با عنوان Santa Clara قرار داشته باشد.

Acwellness قرار است به عنوان یک کلینیک تخصصی پزشکی با فعالیت مستقل برای اپل کار کند که به طور کامل روی میزان سلامتی کارکنان اپل تسلط داشته باشد. بر همین اساس، اپل از همین حالا لیستی از آگهی‌های استخدام برای این مرکز را در حساب کاربری لینکداین Acwellness منتشر کرده است تا نیروی انسانی این مراکز را تکمیل کند.

به نظر می‌رسد که شرکت بزرگ کوپرتینو تصمیم دارد تا با این کار، خدمات ویژه‌ای را به کارکنان خود ارائه دهد و از سلامتی آن‌ها در طول فعالیتشان در شرکت اپل اطمینان حاصل کند.

خبرها در مورد تلاش اپل برای افتتاح این کلینیک‌های پزشکی در حالی مطرح شده است که بسیاری از تحلیلگران برای این باور هستند که اپل با انجام این اقدام تصمیم دارد تا شرکت خود را به عنوان یک کمپانی کاملاً متعهد به کارکنان نشان دهد که هزینه حاصل از فروش محصولات دیجیتال را صرف بهبود کیفیت زندگی افراد می‌کند. در حقیقت این تحلیلگران بر این باور هستند که افتتاح کلینیک‌های پزشکی اختصاصی جنبه تبلیغاتی مهمی برای اپل دارند

علاوه بر این، برخی دیگر از افراد بر این باور هستند که اپل با افتتاح این کلینیک‌ها تصمیم به انجام آزمایش‌هایی سری و خاص در زمینه بهبود کارکرد محصولات خود و تأثیر آن‌ها روی سلامت انسان‌ها دارد.

تا پیش از این نیز بسیاری از شایعات تأکید داشتند که اپل تصمیم دارد تا محصولات اصلی خود و از جمله آن‌ها اپل واچ را به عنوان ابزارهایی کارآمد برای تشخیص زودهنگام بیماری‌ها تبدیل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420