لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل گلس حتما باید به آیفون متصل شود

اپل گلس حتما باید به آیفون متصل شود

گزارش‌های جدید منتشر شده از پروژه تولید عینک هوشمند در شرکت اپل نشان از آن دارد که اپل گلس حتما باید به آیفون متصل شود و به عنوان یک ابزار جانبی وابسته کار خواهد کرد.

خبرگزاری The Information در گزارش جدید خود اعلام کرده که اپل گلس دقیقا روند طراحی و تولید مشابه با اپل واچ را دارد و قرار است در دو نسخه وای فای و سلولار تولید شود. نسخه وای فای که در فاز ابتدایی روانه بازار می‌شود یک دستگاه وابسته به آیفون خود بود که نمی‌تواند به بدون این تلفن‌ هوشمند کارهای مختلف را انجام دهد.

The Information ادعا کرده که اپل در حال توسعه یک نسخه ویژه از تراشه پردازشی پنج نانومتری خود است که بهینه‌سازی‌هایی ویژه در زمینه توسعه پردازش‌های مورد نیاز در آن انجام شده است. اپل همچنین در حال حاضر روند توسعه چیپ‌ست مورد نیاز برای تعبیه در این محصول را انجام داده است و روی قابلیت‌ها و طراحی این محصول تمرز کرده است.

قدرت تراشه اپل گلس کمتر از آیفون است!

تراشه به کار رفته در این محصول به اندازه تراشه‌های مشابه به کار رفته در آیفون و مک قدرتمند نیست و بدون موتور عصبی مورد نیاز به یادگیری ماشینی کار می‌کند. این دستگاه در حقیقت طراحی شده تا تصاویر و ویدیو‌ها را به صورت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کامپرس و استخراج کند و ویدیو‌ها را در بهینه‌ترین حالت ممکن برای حذف باتری به چشم کاربر انتقال دهد.

با توجه به این اطلاعات، شرکت اپل در تلاش است تا از پردازنده مرکزی و گرافیکی به کار رفته در آیفون نیز برای بهینه‌سازی روند کاربری این دستگاه استفاده کند که البته باعث محدودیت کارکرد اپل گلس خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420