لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایشگر اپل واچ سری ۷ تا ۱۶ درصد پیکسل بیشتری نسبت به سری قبل دارد

نمایشگر اپل واچ سری ۷ تا ۱۶ درصد پیکسل بیشتری نسبت به سری قبل دارد

یکی از گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید نمایشگر اپل واچ سری ۷ تعداد پیکسل‌ها را تا ۱۶ درصد افزایش داده است.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده از خبرگزاری بلومبرگ مشخص شده است که شرکت اپل در تلاش است تا نمایشگر اپل واچ سری ۷ را با سایزهای ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری تولید کند که نسبت به مدل‌های ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری دارای تعداد پیکسل‌های بشتری هستند. این نمایشگرها قرار است ۱.۹ اینچ سایز داشته باشند که نسبت به اپل واچ ۱.۷۸ اینچی‌های سابق افزایش قابل توجهی در ابعاد خواهند داشت.

رزولوشن این اپل واچ‌ها قرار است به ترتیب برابر با ۳۹۶ در ۴۸۴ پیکسل باشد که در مقایسه با نسل پیشین که برابر ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل بودند تا ۱۶ درصد افزایش پیکسل داشته‌اند.

بلومبرگ این ادعا را در حالی مطرح کرده که هیچ منبع مشخصی از اطلاعات یاد شده را ارائه نداده است. در حقیقت این خبرگزاری به ادعاهای پیشین در مورد نمایشگر اپل واچ سری ۷ بسنده کرده و اعلام کرده که همچنان اپل در تلاش برای تولید سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری این ساعت‌های هوشمند است و تصمیمی برای تولید این ساعت‌ها با سایز‌های گذشته ندارد.

تولید نمایشگر اپل واچ سری ۷

نمایشگر اپل واچ سری ۷ با سایز ۴۵ میلی‌متری به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوای بیشتری را در کیفیت بهتر ببینند و در عین حال ابعاد دستگاه‌ بدون تغییر باقی بماند. این تغییر قابل توجه باعث می‌شود تا کاربران احتمالا نیاز به استفاده از اپلیکیشن‌های متفاوت‌تری داشته باشیند و البته باعث تغییر روند استفاده از بند اپل واچ شود.

گفتنی است که اپل واچ سری ۷ احتمالا در حالی منتشر می‌شود که شرکت اپل در تلاش برای تولید و ساخت نسل دوم اپل واچ‌های ارزان قیمت خود با عنوان اپل واچ SE 2 است که ممکن است در کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی معرفی و عرضه شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373