لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اولین نسل آیفون در واقع قرار بود به عنوان سیستم عاملی برای آیپاد توسعه داده شود

اولین نسل آیفون در واقع قرار بود به عنوان سیستم عاملی برای آیپاد توسعه داده شود

اپل: آیفون: استیو جابز:

دیروز، دهمین سالگرد رونمایی از اولین آیفون اپل به دست استیو جابز در سال 2007 بود. در آن زمان، آیفون به گونه ای طراحی شده بود که تجربه کاربری آن، باعث می‌شد که این محصول با محصولات سایر شرکت‌ها فاصله زیادی داشته باشد و به عنوان محصول برتری شناخته شود. حال جالب است بدانید که اولین آیفون در حقیقت قرار بوده است به عنوان نوعی آیپاد توسعه داده شود.
 
آقای Tony Fadell، فردی است که توسعه آیپاد اپل را بر عهده داشت و در طی آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که آیفون قرار بوده به عنوان نوعی آیپاد با سیستم عامل خاص خود توسعه داده شود. هفته پیش، ویدئویی از مدل اولیه آیفون منتشر شده بود که به یک حلقه چرخان و صفحه نمایش کوچک و البته رابط کاربری آیپاد مجهز شده بود. برای همین، به نظر می‌رسد که آیفون واقعا قرار بوده است به عنوان نوعی آیپاد روانه بازار شود. او همچنین می‌گوید که او و تیم او اصرار داشتند که استیو جابز، با کیبورد فیزیکی و قلم استایلوس موافقت کند چراکه مردم بالاخره به آن نیاز پیدا می‌کنند اما مدیرعامل فقید اپل با این موضوع مخالفت کرده و به اعضای تیم می‌گفت که درصورتی که نمی‌خواهند با ما همکاری کنند، از پروژه خارج شوند. درنهایت، Tony Fadell می‌گوید که این شرکت درواقع دو آیفون برای معرفی ساخته بود که هردو کاملا ناپخته بودند و تیم توسعه ترس داشتند که مراسم به خوبی پیش نرود، اما خوشبختانه، همه چیز به خوبی گذشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420