لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری ۶ تیتانیومی در بازار جهانی نایاب شد

اپل واچ سری ۶ تیتانیومی در بازار جهانی نایاب شد

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که اپل واچ سری ۶ تیتانیومی در بازار جهانی نایاب شده است و کاربران نمی‌توانند این محصول را خریداری کنند. گفتنی است که این محصول در بازار آمریکا به هیچ وجه قابل خرید نیست، اما برخی از عامل‌های فروش در برخی از کشورهای جهان همچنان این محصول را برای فروش آماده دارند.

خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که شرکت اپل تولید اپل واچ سری ۶ تیتانیومی را کاهش داده است و از طرف دیگر سطح درخواست برای خرید این محصول لوکس در حال افزایش است. اپل واچ سری ۶ تیتانیومی یکی از گران‌ترین انواع این ساعت هوشمند است که با قیمت ۷۹۹ دلار آماده عرضه شده است. این محصول هر چند که توقف تولید نشده اما امکان خرید آن در بسیاری از کشورها از جمله خود آمریکا امکان پذیر نیست.

اپل به عنوان تولید کننده اپل واچ سری ۶ تیتانیومی هنوز ادعایی در مورد توقف تولید این محصول نکرده است، اما مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که عدم ارائه این محصول در بازار جهانی می‌تواند نشان از آن داشته باشد که شرکت اپل تصمیم به کاهش تولید این محصول گرفته است و حداقل در آمریکا این محصول را آماده عرضه نمیکند.

همین موضوع در نهایت باعث شده تا اپل واچ سری ۶ تیتانیومی امکان خرید در بسیاری از کشورهای جهان را نداشته باشد. این در حالی است که نسخه سرامیک این محصول در بسیاری از شرکت‌ها آماده عرضه شده است. نسخه سرامیکی تا پیش از این تنها نسخه بهینه یافته و لوکس اپل واچ بود که اپل نسخه تیتانیومی را نیز به آن اضافه کرد.

با این حال به نظر می‌رسد شرکت اپل به زودی نسخه‌ ادیشن جدیدی را رونمایی می‌کند و عرضه این محصول را متوقف خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420