لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نصب CarPlay روی تمامی ماشین‌ها ممکن خواهد شد

نصب CarPlay روی تمامی ماشین‌ها ممکن خواهد شد

شرکت پایونیز به تازگی با همکاری با همکاری شرکت اپل تصمیم گرفته تا سیستم پخش هوشمند CarPlay را به تمامی اتومبیل‌ها بیاورد. نتیجه این همکاری یک سیستم صوتی 700 دلاری است که می‌تواند روی تمامی اتومبیل‌ها نصب شود و سیستم پخش هوشمند CarPlay را به کاربران ارائه دهد.

تا پیش از این اپل با همکاری برخی از شرکت‌های سازنده اتومبیل‌های جدید و گران قیمت، سیستم پخش هوشمند CarPlay را ارائه داده بود. اما حالا این کمپانی تصمیم گرفته تا با شروع همکاری با شرکت‌های سازنده سیستم صوتی، این امکان را در میان تمامی اتومبیل‌ها ارائه دهد.

پایونیر در چند ماه پیش و در جریان نمایشگاه CES 2018 از یک نمونه اولین از سیستم صوتی خود که مجهز به CarPlay شده بود رونمایی کرد. محصول جدید این شرکت که در حقیقت پرچم‌دار سری جدید سیستم‌های صوتی پایونیر نیز به حساب میاید، با عنوان AVIC-W8400NEX معرفی شده است. این محصول مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.2 اینچی شده و می‌تواند به CarPlay متصل شود. گفتنی است که این محصول با قیمت 1200 دلار عرضه شده است.

پایونیر همچنین دو مدل 800 دلاری و 700 دلاری از این سیستم صوتی را تولید کرده است که همگی می‌توانند به CarPlay متصل شوند. W6400NEX با قیمت 800 دلار و W4400NEX با قیمت 700 دلار آماده فروش شده‌اند. مدل 800 دلاری این محصول مجهز به نمایشگر 6.2 و مدل 700 دلاری با نمایشگر 7 اینچ تولید شده است.

مهم‌ترین تفاوت W6400NEX و W4400NEX در پنل نمایشگر مقاومتی و خازنی آن‌ها خلاصه می‌شود. به همین دلیل کاربران برای استفاده از مدل 700 دلاری، با وجود نمایشگر بزرگ‌تر باید انگشت خود را بیشتر از حد عادی روی نمایشگر فشار دهند.

همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین خصوصیت این محصول شامل پشتیبانی از سیستم پخش CarPlay شرکت اپل می‌شود و کاربران با استفاده از آن می‌توانند محتوای مختلف را از آیفون به سیستم صوتی اتومبیل انتقال دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420