لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گیفت کارت‌ PS Now از فروشگاه‌ها جمع می‌شوند

گیفت کارت‌ PS Now از فروشگاه‌ها جمع می‌شوند

شرکت سونی از چند هفته گذشته فرایند جمع‌آوری گیفت کارت‌های فیزیکی PS Now را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا در آینده نزدیک در کشورهای مختلف فرایند فروش گیفت کارت‌های فیزیکی را متوقف کند. سونی با این کار عملا میدان رقابت را برای مایکروسافت و نینتندو و دیگر شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های بازی باز گذاشته است.

بنابر گزارش وب‌سایت VentureBeat، تا روز جمعه ۲۱ ژانویه، همه فروشگاه‌های بریتانیا گیفت کارت‌های PS Now را از قفسه‌های خود جمع می‌کنند.

یکی از خرده‌فروشی‌های ویدیو گیم در بریتانیا، پیامی را با این مضمون به همه فروشگاه‌های زیرمجموعه خود ارسال کرده است:

فروشگاه‌ها تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ ژانویه فرصت دارند تا گیفت کارت‌های POS و ESD را از جلو چشم مشتریان خود بردارند و پرداخت‌های دیجیتالی خودشان را مطابق با آپدیت‌های تجاری این هفته، به‌روزرسانی کنند.

طبق گزارش بلومبرگ در ماه گذشته، سونی در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سرویس اشتراکی مشابه با ایکس باکس گیم پس است. این پروژه با رمز اسپارتاکوس “Spartacus” نام گذاری شده و از یک سیستم سه لایه استفاده می‌کند.

لایه اول این سرویس شامل مزایای مشابه با پلی استیشن پلاس است، لایه دوم به بازیکنان دسترسی به عناوین آرشیو PS4 را می‌دهد. لایه سوم نیز شامل دموهای گسترش یافته، استریم بازی و محتوای قانونی از پلتفرم‌های گذشته پلی استیشن نظیر بازی‌های پلی استیشن ۳، پلی استیشن ۲  و PSP است.

یکی از سخنگویان سونی به این وب‌سایت گفت که به طور جهانی، این شرکت در حال حرکت از گیفت کارت‌های PlayStation Now به سمت تمرکز بر برخی واحدهای پولی خاص است.

Jason Schreier از بلومبرگ در اظهار نظری نسبت به این صحبت سونی در وب‌سایت VentureBeat می‌گوید اقدامات اخیر سونی به این موضوع اشاره دارد که این شرکت در حال آماده‌سازی برای عرضه پروژه اسپارتاکوس است.

احتمالا این سرویس در بهار ۲۰۲۲ راه‌اندازی خواهد شد و نام PS Now به تدریج کنار می‌رود و این می‌تواند توضیحی بر حذف گیفت کارت‌های PS Now از طرف سونی باشد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427