لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مشخصات فنی آیپد ایر ۵ ۲۰۲۲ فاش شد

مشخصات فنی آیپد ایر ۵ ۲۰۲۲ فاش شد

وب‌سایت ژاپنی MacOtakara به تازگی طی گزارشی در مورد مشخصات فنی آیپد ایر ۵ ۲۰۲۲ اطلاعاتی را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، ایپد ایر ۵ که قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی آماده رونمایی شود، مجهز به تراشه A15 Bionic، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی التراواید در قسمت جلویی با پشتیبانی از فناوری Center Stage و پتشیبانی از فناوری 5G است. شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید این محصول از فلاش چهارگانه True Tone برای بهبود فرایند عکاسی و فیلم‌برداری دوربین استفاده کند.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده توسط وب سایت ژاپنی MacOtakara برخی از منابع آگاه در چین که نام آن‌ها فاش نشده، اعلام کرده‌اند که آیپد ایر ۵ قرار است در بهار ۲۰۲۲ و همزمان با آیفون اس ای ۳ آماده معرفی و عرضه به بازار شود. این منابع اطلاعاتی همچنین تاکید دارند که اپل در تلاش است تا آیپد مینی نسل ششم را نیز در همین بازه زمانی آماده عرضه به بازار کند.

آیپد ایر جدید همانند نسل‌ پیشین خود مجهز به دوربین تک لنز هست و شرکت اپل در سال جاری تلاشی در زمینه افزایش تعداد لنزهای دوربین این محصول نکرده است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که آیپد ایر جدید همچنان از سیستم احراز هویت تاچ آیدی استفاده کند. اپل در طراحی آیپد ایر ۴ در کنار اعمال تغییراتی در طراحی و حذف دکمه هوم، سنسور تاچ آیدی را به دکمه پاور انتقال داد. حال اطلاعات اخیر نشان‌ داده که شرکت اپل امسال هم تصمیم به استفاده از همین ایده در آیپد ایر نسل ۵ دارد و تمایلی به استفاده از سیستم احراز هویت جدیدتر خود یعنی فیس آیدی که عملکرد آن مبتنی بر تشخیص چهره است، ندارد.

با توجه به این موضوع ایپد ایر ۵ دارای یک نقطه مشترک مهم دیگر نیز با آیفون اس ای ۳ خواهد بود و علاوه بر عرضه در بهاره ۲۰۲۲، صرفا با تغییرات سخت افزاری برای بهبود کارکرد آماده عرضه می‌شود و اپل تلاشی برای تغییر طراحی این محصول نکرده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420