لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد قابلیت‌های امنیتی در آی او اس ۱۵.۲ توضیح داد

اپل در مورد قابلیت‌های امنیتی در آی او اس ۱۵.۲ توضیح داد

شرکت اپل اعلام کرده که آی او اس ۱۵.۲ هیچ تغییری در زمینه قابلیت‌های امنیتی و حذف آن‌ها نداشته است.

تا پیش از این برخی ادعا کرده بودند که آی او اس ۱۵.۲ دارای باگ امنیتی است که سرویس Private Relay را در آیکلاود خاموش می‌کند. حال اپل این ادعاها را طی بیانیه رد کرده و اعلام کرده که این قابلیت به صورت خودکار روی تمامی آیفون‌هایی که آی او اس ۱۵.۲ را نصب کرده‌اند فعال است.

در بخشی از این بیانیه اپل اعلام کرده که iCloud Private Relay یک سرویس حریم خصوصی نوآورانه است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با اشتراک آیکلود پلاس امکان اتصال هب اینترنت ایمن‌تر از طریق سافاری را تجربه کنند. اپل نسخه‌های بتای این قابلیت ‌را در بسیاری از کشورهای جهان ارائه داده بود و این موضوع محدود به اپراتور تلفن همراه خاصی نمی‌شود. علاوه بر این هیچ یک از اپراتورهای تلفن‌همراه که به صورت مستقیم با خود شرکت اپل در زمینه فروش آیفون‌های لاک همکاری می‌کنند این قابلیت را فیلتر نکرده‌اند.

این قابلیت بدون هیچ تغییری در آی او اس ۱۵.۲ نیز ارائه شده است و هیچ اقدامی برای عدم عرضه آن به کاربران برداشته نشده است. کاربران می‌توانند از همین حالا با داشتن اکانت آیکلود پلاس به تنظیمات تلفن هوشمند خود رفته و اقدام به فعال‌سازی این قابلیت کنند.

این بیانیه در حالی منتشر می‌شود که تا پیش از این برخی از کاربرانی که نسخه‌های بتای آی او اس ۱۵.۲ را نصب کرده بودند، با مشکلاتی برای دسترسی به این قابلیت مواجه شده بودند. کاربرانی که از اپراتور آمریکایی AT&T استفاده می‌کردند، نمی‌توانستند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند. با این حال به نظر می‌رسد که این مشکل به صورت عمدی ایجاد نشده بود و کاربران از این بعد می‌توانند بدون محدودیت از این قابلیت استفاده کنند. مشکل یاد شده هرچند که از طریق اپراتور یاد شده با توضیحی همراه نشده اما به نظر می‌رسد که یک مشکل فنی بوده که حالا نیز برطرف شده است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427