لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال تامین‌کننده‌های بیشتری برای نمایشگر مینی ال ای دی است

اپل به دنبال تامین‌کننده‌های بیشتری برای نمایشگر مینی ال ای دی است

بنابر گزارش‌های جدید، اپل در جستجوی تامین‌کننده‌های بیشتری برای نمایشگر مینی ال ای دی خود، با شکست مواجه شده، زیرا آخرین کاندیدای مورد نظر این شرکت موفق به دریافت تاییدیه نشده است.

آیپد پرو 12.9 اینچی مجهز به پردازنده M1 که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، اولین محصول اپل بود که دارای نمایشگر  Liquid Retina XDR با مینی ال ای دی است و جایگزین LCD یا OLED شد.

همچنین مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی که سال گذشته تولید و عرضه شده است مجهز به نمایشگرهای مینی ال ای دی هستند و انتظار می‌رود این نمایشگر در دستگاه‌های بیشتری استفاده شود.

اپل در حال حاضر فقط دو تامین‌کننده تراشه مینی ال ای دی دارد که عبارتند از تامین‌کننده اصلی تایوانی با عنوان Epistar و دیگری Ams Osram آلمانی است. Epistar قصد دارد ظرفیت تولید تراشه کاملا استفاده شده قبلی را در تایوان و چین گسترش دهد، در حالی که Ams Osram از نیمه دوم ۲۰۲۱ تامین‌کنندگی اپل را آغاز کرد.

اپل، سازنده تراشه چینی Sanan Optoelectronics را به عنوان تامین‌کننده بعدی در نظر گرفته است که انتظار می‌رفت سومین تامین‌کننده تراشه‌های مینی ال ای دی این شرکت در سه ماهه چهارم سال گذشته باشد.

بنابر گزارشی از دیجی‌تایمز، این شرکت در حال تولید آزمایشی محصول در حجم کم است که با اشاره به عدم پایداری در کیفیت یا مشکلات پتنت، این تامین‌کننده با مانع مواجه شده است.

پیش‌بینی می‌شود فروش محصولات مبتنی بر مینی ال ای دی اپل در سال ۲۰۲۲ افزایش قابل توجهی داشته باشد و اپل بر این باور است که محصولات بیشتری با استفاده از فناوری مینی ال ای دی تولید کند که شامل آیمک ۲۷ اینچی، مک بوک ایر بازطراحی شده و آیپد جدید است.

بر اساس شایعات، به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در نهایت از فناوری مینی ال ای دی در خط تولید آیپد و مک برای یک یا دو سال آینده استفاده کند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427