لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اینتل: پردازنده‌های ما در لپ تاپ از M1 Max سریع‌تر است

اینتل: پردازنده‌های ما در لپ تاپ از M1 Max سریع‌تر است

پس از عرضه تراشه‌های M1 Pro  و M1 Max شرکت اینتل به تکاپو افتاده تا پردازنده‌هایی با قدرت بیشتر را توسعه دهد. در ادعای اخیر، این شرکت اعلام کرده که پردازنده‌های Core i9 اینتل عملکرد سریع‌تری نسبت به M1 Max دارند.

اینتل اخیرا از پردازنده‌های نسل دوازده خود رونمایی کرده است که در زمان معرفی آن‌ها تمرکز زیادی روی توانایی بیشتر آن‌ها در مقایسه با پردازنده‌های اختصاصی اپل داشت.

Core i9 نسل جدید دارای ۱۴ هسته پردازندشی است که شش هسته‌ آن از نوع پرفورمنس و هشت هسته برای عملکرد بهینه است. این در حالی است که M1 Max تولید شده توسط شرکت اپل دارای هشت هسته پردازشی پرفورمنس با دو هسته برای عملکرد بهینه است. تراشه. اینتل همچنین می‌تواند در حالت توربوبوست تا ۵ گیگاهرتز پردازش را برای کاربران خود انجام دهد که البته با وجود تمام این موارد میزا قابل توجهی انرژی با توان ۱۱۵ وات را مصرف می‌کند. این در حالی است که تراشهM1 Max مراتب نسبت به تراشه اینتل مصرف انرژی پایین‌تری دارد.

هر چند که اپل روی توسعه تراشه‌های پرقدرت همراه با مصرف انرژی بسیار بهینه کار کرده، به نظر می‌رسد که شرکت اینتل همچنان روی استراتژی گذشته خود پافشاری می‌کند و در تلاش است تا بدون توجه به مصرف انرژی زیاد پردازنده‌های خود را تولید کند.

اینتل در حالی نسل جدید پردازنده‌های خود را سریع‌ترین در میان پردازنده‌های همراه معرفی کرده که برای استفاده مداوم از آن یا باید باتری بزرگ‌تری را در دستگاه‌ها قرار داد، یا باید از قید استفاده طولانی مدت دستگاه از باتری گذشت. در هر دوحالت اپل تلاش کرده تا با ارائه پردازشی نسبتا قابل قبول این چالش را برای کاربران برطرف کند و عمر باتری زیاد را در یک سیستم عامل بهینه برای کاربران فراهم کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427