لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای فیلم برداری آیفون ۱۳ پرو مکس در نور کم

ویدیوی تبلیغاتی اپل برای فیلم برداری آیفون ۱۳ پرو مکس در نور کم

شرکت اپل در کنار ویدوی کارآگاه‌ها و پاول یک ویدیوی تبلیغاتی دیگر را نیز برای به تصویر کشیدن کیفیت دوربین آیفون ۱۳ پرو آماده کرده است. این ویدیو که زیرزمین (basemant) نام دارد.

این ویدیو به شکلی کمدی و طنزآمیز به سبک فیلم‌های ترسناک ساخته شده است که در آن یک صدای ناشناس درخواست کمک می‌کند. زنی که در خانه حضور دارد صدای ناشناس را می‌شنود و به دنبال منبع آن می‌رود که در نهایت سر از زیرزمین در میاورد. زن از ورود به زیرزمین می‌ترسد و می‌گوید که اگر به پایین بیاید به دلیل تاریکی و نور کم، ممکن است تصویرش خوب ضبط نشود. با این حال صدای ناشناس به او اطمینان می‌دهد که دوربین آیفون ۱۳ پرو به خوبی می‌تواند در نور کم تصاویر باکیفیتی را بدون افت روزلوشن ثبت کند.

اپل در این ویدیو تاکید کرده که آیفون ۱۳ پرو به خوبی می‌تواند بهترین تصاویر ممکن را در نور کم بگیرد و کاربران نیازی به نگرانی در مورد میزان نور محیط ندارند. حالت تاریک از آیفون ۱۱ و پس از عرضه آی او اس ۱۳ امکان استفاده توسط کاربران را داشته است. و حالا شرکت اپل در آیفون ۱۳ پرو این قابلیت را به بهترین شکل ممکن توسعه داده است تا تصاویر را با کیفیت بهتری در محیط‌های دارای نور کم بگیرد.

دهانه لنز دوربین آیفون۱۳ پرو بزرگتر شده است و همین موضوع باعث شده تا آیفون ۱۳ پرو بتواند نور بیشتری را دریافت کند و در نهایت بتواند در کم‌ترین نور ممکن بهترین تصاویر را به ثبت برساند.

اپل تلاش دارد تا با انتشار این ویدیو‌های تبلیغاتی قدرت دوربین آیفون ۱۳ پرو را به تصویر بکشاند و به کاربران خود نشان دهد که این تلفن هوشمند تا چه مقدار می‌تواند برای ثبت تصاویر و ضبط ویدیوهای مختلف کاربردی و قابل استفاده باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420