لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ۱۴ و هدست واقعیت ترکیبی اپل مجهز به وا‌فای 6E خواهند شد

آیفون ۱۴ و هدست واقعیت ترکیبی اپل مجهز به وا‌فای 6E خواهند شد

بنابر گزارشی از مینگ چی کو تحلیگر مشهور محصولات اپل، آیفون ۱۴ و هدست واقعیت ترکیبی مجهز به فناوری اتصال وا‌ی‌فای 6E خواهند شد.

مینگ چی کو در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران اشاره کرده که اپل با ارائه Wi-Fi 6E در محصولات جدید خود از جمله هدست واقعیت ترکیبی و آیفون ۱۴، گسترش فناوری Wi-Fi 6E را در صنعت محصولات هوشمند تسریع خواهد کرد. در حقیقت پذیرش وای‌فای 6E در دستگاه‌های آینده اپل، موجب تشویق رقبای این شرکت به استفاده از این فناوری می‌کند.

سایر هدست‌‌ها از جمله هدست متا، در آینده با قابلیت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی و فناوری وای‌فای 6E  عرضه خواهند شد. این تحلیلگر توضیح داده که وای‌فای 6E رکن اساسی برای ایجاد انتقال بی‌سیم با سرعت بالا برای ارائه تجربه واقعیت افزوده و مجازی خواهد بود.

با توجه به اینکه هنوز مشخص نشده که این فناوری خاص محصولات آینده اپل باشد، او همچنین اشاره کرده که سایر دستگاه‌های مجهز به هدست دارای نمایشگر با فناوری Wi-Fi 7، Wi-Fi 6/E7، Wi-Fi 6/6E طی سال‌های آینده یعنی تا ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

مینگ چی کو قبلا گفته بود که انتظار می‌رود هدست اپل با فناوری وای‌فای 6E عرضه شود که صراحتا به  ارائه این فناوری در  آیفون ۱۴ اشاره کرده است. برخی از گزارش‌ها و شایعات حاکی از این بودند که آیفون ۱۳ قرار بود دارای این فناوری باشد، اما این موضوع هرگز عملی نشد.

وای‌فای 6E قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی از وای‌فای 6 را ارائه می‌کند که شامل افزایش عملکرد، کاهش تاخیر و نرخ داده سریع‌تر است و به باند ۶ گیگاهرتز گسترش می‌یابد. این طیف اضافه می‌تواند مرز هوایی بیشتری فراتر از وای‌فای 2.4 و 5 گیگاهرتز ایجاد کند که منجر به افزایش پهنای باند و کاهش تداخل می‌شود.

سال گذشته، FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) قوانینی را به تصویب رساند که شامل دستگاه‌هایی می‌شد که طیف ۱۲۰۰ مگاهرتز  را در باند ۶ گیگاهرتز و برای استفاده بدون مجوز در ایالات متحده ارائه کنند و با این کار راه را برای معرفی و عرضه دستگاه‌هایی با پشتیبانی از وای‌فای 6E هموار کرد.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420